Cost of hair transplant in Karaj

هزینه کاشت مو در کرج

هزینه کاشت مو در کرج بر اساس شرایط مشخصی تعیین می گردد. افرادی گمان می کنند که هزینه عمل کاشت مو بسیار زیاد می باشند و به این علت از انجام این عمل خودداری می کنند ، هزینه کاشت مو در کرج و قیمت کاشت مو کرج روش های مختلف طبق نظر متخصصین متغیر می باشند.

چنانچه عمل کاشت مو طبق معیارهای اصولی و در کلینیک های مجهز و دارای مجوز انجام گردد هزینه پرداختی بر اساس خدمات دریافت شده محاسبه می شود و به صرفه است.

قیمت کاشت مو کرج بر اساس میزان سطح طاسی و با توجه به تعداد کرافت های مو و تعداد جلسات و نیز نوع و مکان کلینیک و پزشک معالج متغییر خواهد بود.

 

Cost of hair transplant in Karaj

 

 

 

چگونگی کاشت مو در کرج:

کاشت مو در کرج ، فرآیندی است که در آن موهای ناحیه ای از سر که نازک شده و یا دچار ریزش شده اضافه می شوند. موها از ناحیه ای گرفته می شوند که موهای ضخیم تری دارد.

در سراسر جهان، مردان و زنان زیادی هستند که ریزش مو را تجربه کرده اند و ممکن است از داروهایی مانند ماینوکسیدیل برای حل این مشکل استفاده کرده باشند. اما کاشت مو راهی است که می تواند این مشکل را به طور دائمی و برای همیشه حل نماید. اما اگر متقاضی کاشت مو در کرج می باشید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

در کاشت مو، موهای خودتان از ناحیه ای که دارای مو می باشد، به منطقه ای که مو ندارد، منتقل می شود. معمولاً موها از ناحیه پشت سر به ناحیه کاشت، منتقل می شوند.

  • عمل کاشت مو تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
  • حدود 3 تا 4 ماه طول می کشد تا موهای کاشته شده، کاملاً رشد کنند.
  • کاشت مو برای همه اثربخش نخواهد بود. در صورتی که به صورت طبیعی یا بر اثر حادثه ای موهای خود را از دست داده باشید، کاشت مو برای شما کاربردی و اثربخش خواهد بود.
  • مانند موهای طبیعی، موهای کاشته شده نیز ممکن است با گذشت زمان، نازک شوند.

 

 

هزینه کاشت مو

 

 

 

 

آیا شما کاندیدای کاشت مو در کرج هستید؟

  • افراد بالای 30 سال
  • برخورداری از سلامت کامل
  • مردهایی با الگوی تاسی مردانه که بیشتر از پنج سال است موهایشان را از دست داده اند.
  • داشتن انتظارات معقول و منطقی
  • افرادی که به دلیل جراحی، ضربه یا سوختگی موهایشان را از دست داده اند.

مراقبت های پس از کاشت مو در کرج:

به منظور گرفتن نتیجه ایده آل از انجام عمل کاشت مو در کرج ، آگاهی از مراقبت های پس از کاشت مو ضروری می باشد:

  • از مصرف الکل به مدت سه روز پس از عمل خودداری کنید، زیرا الکل موجب رقیق شدن و خونریزی می شود.
  • از مصرف داروهای حاوی آسپیرین به مدت 30 روز پس از کاشت مو خودداری نمایید، زیرا موجب رقیق شدن خون و خونریزی می شود.
  • از انجام ورزش های سنگین بپرهیزید، چرا که ممکن است موجب خونریزی، از دست رفتن گرافت ها و تورم شدید در اطراف چشم ها بشود.
  • به مدت 48 ساعت بعد از کاشت مو، از بلند کردن اشیای سنگین بپرهیزید.
  • هنگام خوابیدن، سر و قسمت بالای بدنتان را بالاتر از  قلبتان قرار دهید.
  • به مدت 24 ساعت بعد از کاشت مو، از شستن موهایتان بپرهیزید و بعد از گذشت این زمان، با آب سرد و با فشار کم و به صورت ملایم موهایتان را بشویید.
  • اگر از سشوار استفاده می کنید، در پنج روز اول بعد از کاشت، از دمای سرد استفاده کنید.
  • به مدت 7 روز پس از عمل، از شنا در آب حاوی کلر بپرهیزید.

 

 

 

متخصص کاشت مو در کرج

 

 

 

هزینه کاشت مو در کرج به چه چیز بستگی دارد؟

هزینه کاشت مو در کرج به منطقه و جراح متخصص زیبایی و گستردگی ناحیه کاشت نیز بستگی دارد. و بسته به انتخاب نوع کاشت هزینه بیمار متفاوت است.هزینه کاشت مو بسیار متغیر است.

بیمار بنا به مخارج اضافه پس از عمل با هزینه اندکی روبرو نمی شود و پرداخت این هزینه ها یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب این روش برای بیماران است پس باید قبل از جراحی و یا کاشت پرس و جو لازم را انجام دهند.

برخی از کلینیک ها به دلیل جذب بیمار شرایطی برای راحت تر پرداخت نمودن هزینه قرار داده اند و هزینه کاشت و یا پیوند مو را برای بیماران به صورت اقساط در نظر گرفته اند هزینه ها اغلب از جیب خارج می شوند و تحت هیچ نوع بیمه ای قرار ندارد.

 

 

Cost of hair transplant in Karaj

 

 

 

آیا قیمت کاشت مو کرج مهم است؟

اگر قصد دارید کاشت مو انجام دهید، باید وقت خود را صرف تحقیق در مورد نوع کاشت که مناسب سر شماست بکنید. چرا که این انتخاب می تواند سالیان سال با شما همراه باشد و زندگی شما را با خود تحت تاثیر قرار دهد.

درسته قیمت کاشت مو نیز بحث مهمی است اما اهمیت آن نسبت به پیوند مو کمتر می باشد.پس بهتر است اطلاعات خوبی داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی سریع و کاملی درباره انواع کاشت مو با تمام مزایا و معایبش باشید و با انتخاب یک مرکز مهم و با کیفیت که دارای کادر پزشکی معتبر و حرفه ای است.

یک جلسه قبل از عمل را به مشاوره با پزشک متخصص آن کلینیک بروید. تا تحقیقات و تصمیمات شما متمرکز روی یک روش شود و کاشت مو را نهایی کنید. همچنین قیمت کاشت مو در هر یک از مراکز متفاوت می باشد که این امر منجر به یک اطلاعات گسترده می باشد.

 

 

 

انواع کاشت مو

 

 

 

 

ضرورت دقت در انتخاب مرکز مناسب برای کاشت مو در کرج:

وجود تبلیغات فراوان با هزینه های پایین در رسانه های جمعی و پر بازدید، فرد را در جهت انتخاب پزشک و مرکز تخصصی دچار سردرگمی می کند. به نحوی که بسیاری از اشخاص متقاضی مو، پس از اقدام به پیوند مو و نتایج نامطلوب بدست آمده از کاشت، تازه به این فکر می افتند که چرا قبل از مراجعه به خوبی در این رابطه تخقیق و بررسی لازمه را به عمل نیاورده اند.

در این مرحله است که فرد با خود می گوید کاش به جای صرف هزینه ی پایین و نتیجه ی نامطلوب، با تحقیق به مراکز معتبر و صرف هزینه ی معقول، نتیجه ی دلخواه را کسب می کردم.

از آن جا که بانک موی هر فردی محدود بوده و در صورت مراجعه به اشخاص غیر متخصص،تخریب خواهد شد که قابل جایگزینی و استفاده نخواهد بود و تا پایان عمر فرد متقاضی را آزار خواهد داد ، پس به خاطر صرف هزینه ی پایین تر ، سلامت و زیبایی خود را به خطر نیندازید.

مقداری از هزینه مورد نظر را با شرایطی در نظر بگیرید که اگر کاشت مو به درستی انجام نشود، برای ترمیم و یا رفع مشکل به وجود آمده باید چندین برابر آن را متحمل شوید و دوباره پرداختی جدا داشته باشید.

 

 

Cost of hair transplant in Karaj

 

 

 

 

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو در کرج:

هزینه کاشت مو در کرج بسیار متغیر است. پرداخت این هزینه ها بر عهده فرد متقاضی می باشد و در پوشش بیمه قرار نمی گیرد. از آنجا که عمل کاشت مو یک عمل زیبایی بوده، بیمه ها مخارج آن را تقبل نمی کنند.

 

 

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کاشت مو کرج عبارت اند از:

نوع روش انتخابی:

روش های مختلفی برای انجام پیوند مو و کاشت مو وجود دارد که هر کدام دارای هزینه های متفاوتی می باشند. یعنی بر اساس نوع و روش عمل به صورت fit -sut – fut – fue متغییر می شود.

چرا که هر کدام از این روش ها با شرایط های مانند نوع دستگاه عمل تهاجی و یا غیر تهاجمی و داشتن اسکار و یا جای زخم با عث می شود تغییر قیمت دهد. در نتیجه هزینه نهایی درمان به روش انجام آن نیز بستگی دارد.

 

Cost of hair transplant in Karaj

 

 

 

 

محل زندگی متقاضی:

هزینه نسبی زندگی در منطقه و تعداد جراحان منطقه که روش کاشت مو را انجام می دهد. می تواند بر هزینه کاشت مو جراحی تاثیر گذار باشد. برخی اوقات فرد مایل است عمل جراحی را نزد پزشک در شهری غیر از شهر سکونت خود انجام دهد که در این صورت هزینه های رفت و آمد نیز به هزینه پیوند مو اضافه خواهد شد.

و این که این هزینه در شهر خود کمتر می شود. چرا که حداقل یک هفته باید در رفت و آمد به مرکز مورد نظر باشد تا آزمایشات قبل از عمل را به پزشک تحویل دهد و این که برای یک سری سوال و جواب به مرکز مراجعه کند.

همچنین یک جلسه قبل از عمل برای مشاوره لازم است.

همچنین بعد از عمل چند روز باید برای تنیجه بهتر به کلینیک مراجعه شود. که این ها مستلزم هزینه مضاعف می باشد.

 

 

 

Cost of hair transplant in Karaj

 

 

 

نتیجه کلی کاشت چند ماه طول می کشد؟

اگر کاشت موی سر به درستی انجام بگیرید. فرد می تواند بهترین تیجه را از ۶ تا ۱۲ ماه به خوبی مشاهده کند.

البته این موفقیت بر اساس عوامل موثر زیادی مانند مراقبت های بعد از عمل – تشخیص پزشک بابت نوع کاشت مو برای فرد مورد نظر که این مستلزم توانی و تجربه پزشک کاشت مو می ‌باشد. همچنین قیمت کاشت مو یک بخش مهم می باشد که می تواند کیفیت کاشت را تضمین کند. با این تصور که هزینه کمتر می تواند عمل کاشت موی موفقی به همراه دارد، ذهن خود را درگیر نکنید. چون هر ارزانی بی دلیل نیست.

 

عوارض جانبی کاشت مو:

نازک شدگی مو، یک عارضه جانبی متداول است که معمولا موقتی است. وجود قطعات مختلف طاسی بر روی سر نیز متداول است به طوری که 50 درصد موها در هر روز از دست می‎ روند.

سکسکه ‎های بعد از عمل هم در حدود 5% بیمارانی که متحمل کاشت مو شده‎اند، دیده می‎ شود. دیگر عوارض جانبی شامل تورم نواحی نظیر پوست سر و پیشانی می ‎شود.

اگر چنین امری ناراحت کننده است، داروهایی برای آرام سازی ورم وجود دارد. به علاوه، بیماران باید اگر پوست سر آن‎ها شروع به خارش کرد مراقب باشند، چون خاراندن پوست سر وضعیت را حادتر و باعث شکل گیری دلمه ‎های پوستی می ‎شود. از یک مرطوب کننده یا شامپو برای برطرف کردن خارش می‎ شود استفاده کرد.

 

 

کلینیک تخصصی پوست،مو و لیزر آسمان آبی البرز

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسی
موسی
4 سال پیش

سلام من کچل من ارثی است آیا میتونم کاشت مو انجام بیدم موهام شدید ریزش داره تا هنوز ریزش قطع نشده

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  موسی

سلام – روز بخیر – جهت دریافت مشاوره با شماره 32402304 تماس حاصل فرمایید .با تشکر

علیرضا عبداله زاده
علیرضا عبداله زاده
4 سال پیش

سلام من ۴۰ ساله ۱۵ سال پیش کاشتم…..مجددا خالی شده……هزینه چقدره؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش

سلام روزتون بخیر . برای راهنمایی بهتر حضورا تشریف بیارید کلینیک برای مشاوره رایگان .ما در خدمت شما هستیم و پاسخگوی سوالات شما .شماره تماس ما 32402304

امراله متولی
امراله متولی
3 سال پیش

با سلام هزینه کاشت مو در قسمت شقیقه ها چقدر است ممنون

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش

سلام وقت بخیر . دوست عزیز هزینه کاشت مو با توجه به تراکم کاشت و روش کاشت تعیین میشود . برای دریافت مشاوره رایگان و راهنمایی بهتر میتوانید با شماره 0262402304 تماس بگیرید . تشکر

زهرا
زهرا
9 ماه پیش

سلام من یک خانم هستم و کف سرم کاملا پیداست و برای من آزار دهنده ست جایی خوندم که کاشت شقیقه نیازی به شیو موی سر نداره و کاشت به صورت ۵ سانت انجام میشه آیا حقیقت داره؟؟تصمیم به کاشت مو برای یک خانم بسیار سخته