Fat Injection Clinic in Karaj

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج: تزریق چربی یک عمل کم تهاجمی پرکاربرد و ایمن است که به منظور جوانسازی پوست و برجسته سازی برخی اندام در افراد مختلف صورت می پذیرد .

در تزریق چربی ، به دلیل هم بافت بودن آن با بدن فرد ، به خوبی پیوند چربی با بدن انجام شده و عارضه ی خاص و ماندگاری ایجاد نخواهد شد .

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج در افراد جوان با هدف افزایش حجم مناطقی که نیاز به پر کردن دارند ، این عمل را انجام داده و در افراد مسن از تزریق چربی برای پر کردن نواحی که چربی خود را از دست داده اند ، استفاده می گردد .

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

 

 

از این رو به طور کلی در افراد جوان و مسن از چربی در نواحی ؛ گونه ، سینه ، باسن ، واژن ، لب ، خط خنده ، پلک بالا و پایین ، شقیقه و خطوط گوشه های لب استفاده می گردد .

چربی مورد نیاز جهت تزریق به دیگر نواحی بدن و صورت را می توان از شکم ، پهلو و ران برداشت .از آن جا که پس از تزریق چربی ، مقداری از آن جذب می گردد ، لذا باید مقادیر بیشتر از نیاز به محل مورد نظر ، چربی تزریق نمود .

 

 

مراحل انجام تزریق چربی توسط بهترین متخصص تزریق چربی در کرج :

  • در مرحله ی اول با برش های ریز ، لوله ی مخصوصی متصل به سوزن وارد چربی انباشته شده می گردد و چربی را مکش کرده و خارج می سازد .
  • پس از برداشت مقدار حجم چربی مورد نیاز ، به کمک دستگاه سانتریفیوژ عمل تصفیه و فیلتر کردن چربی از ناخالصی ها انجام می شود .
  • در نهایت ، جراح در محل تزریق چربی با ایجاد شکاف ریز یک میلی متری ، چربی را با کمک سوزن با چندین بار تزریق تا رسیدن به حجم مورد نیاز، وارد ناحیه ی مورد نظر می کند .

جهت دستیابی به نتیجه ی مطلوب در عمل زیبایی تزریق چربی و تزریق بوتاکس، لازم است تا این روش جوانسازی پرطرفدار توسط یک متخصص با تجربه و دارای مهارت لازم ، صورت پذیرد .

 

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

 

 

اما چه پزشکی ، بهترین متخصص تزریق چربی در کرج است؟

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج باید دارای تخصص پوست و مو بوده و تحصیلات خود را در مقاطع مختلف در رابطه با این رشته گذرانده باشد ، انجام تزریق چربی توسط پزشکان عمومی و افراد غیرمجاز ، به دلیل حساسیت عمل های زیبایی موجب بروز مشکلات فراوانی برای متقاضیان عمل تزریق چربی شده است .

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج باید قبل از اقدام به تزریق چربی ، از صحت سلامت فرد با بررسی های لازم ، اطمینان حاصل نماید .

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج از روش ها و تکنیک های اصولی و استاندارد که ایمن و پر بازده هستند ، جهت تزریق چربی استفاده می کند ، توصیه های مراقبتی قبل و بعد از تزریق چربی ، نحوه ی انجام عمل و هزینه ی وعی عمل را به طور کامل برای بیمار تشریح می نماید .

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج روند بهبود و تاثیرات تزریق چربی در فرد را با انجام ویزیت های منظم تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب تحت نظر خواهد داشت و در صورت نیاز فرد به درمان های تکمیلی ، به چنین درمان هایی برای بیمار نیز اقدام خواهد نمود .

آگاهی از سطح توقعات بیمار از عمل زیبایی تزریق چربی ، و ایجاد انتظارات واقع بینانه از این عمل از وظایف یک پزشک متخصص تزریق چربی است  .

با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و بررسی میزان رضایت افراد از عمل های تزریق چربی صورت گرفته و مشاهده وضعیت قبل و بعد از عمل ، از میزان مهارت و تجربه ی پزشک متخصص می توان اطلاع پیدا نمود .

 

 

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

 

 

کلینیک تزریق چربی در کرج:

کلینیک آسمان آبی ، بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج است که فرصتی ویژه را برای علاقه مندان به زیبایی فراهم خواهد کرد تا بتوانند اندامی جذاب داشته باشند و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوند.

این کلینیک زیبایی که از برترین ویژگی ها و باتجربه ترین متخصصین در امور پزشکی زیبایی برخوردار است تزریق چربی را به نحو احسن برای مراجعه کنندگان انجام می دهد.

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

 

 

تزریق چربی به چه روشی انجام می شود؟

تزریق چربی با استفاده از چربی گرفته شده از خود بیمار در نواحی شکم ، پایین تنه و رانها و بالای تنه با استفاده از کانولاهای بسیار ظریف انجام می گیرد.

این روش قابل انجام به صورت سرپایی است ولی بهتر است در کلینیک مجهز انجام شود انجام آن در مطب ممکن است خطراتی را متوجه بیمار کند ولی این روش نیاز به بستری شبانه ندارد و بیمار پس از تزریق می تواند به منزل برود.

تورم ناشی از تزریق چربی هم معمولا پس از یک هفته ازبین می رود بنابراین با انتخاب روش تزریق چربی به ساده ترین شکل ممکن به تغییری مطلوب در چهره تان  می رسید .

ما معتقدیم برای رسیدن به  نتیجه بهتر باید تزریق چربی توسط پزشک ماهر و دوره دیده و در مراکز جراحی انجام شود چون فضای استریل و  پاکیزه در رسیدن به نتیجه های مطلوب نقش بسیاری دارد .

در واقع این جراحی هم با بیهوشی و هم بدون بیهوشی  قابل انجام است ولی عدم نیاز به بیهوشی نباید به این معنی باشد تا این عمل در هر مکانی و توسط شخص غیر متخصص انجام شود.

احتمال جذب چربی تزریق شده یک باور غلط است.

اگر مراحل تزریق چربی درست و بر اساس اصول پزشکی انجام شود احتمال جذب چربی بسیار کاهش می یابد تزریق چربی یک پروسه کاملا دقیق است ،زیرا بافت چربی یک بافت زنده است،بنابراین باید مرحله کشیدن چربی  با ظرافت خاصی انجام شود.

همینطور با فشار کاملا حساب شده کشیده شده و پس از فرآوری مناسب تزریق شود، زیرا کوچکترین بی توجهی در این مرحله باعث می شود سلول های چربی در این پروسه زنده نمانند و آن وقت است که که شاهد مشکل جذب چربی در مدت کوتاهی بعد از تزریق هستیم . در کل باید به بیمار توضیح داد که برای حصول نتیجه بهتر ،احتمال تکرار تزریق وجود دارد.

 

 

متخصص تزریق چربی کرج

 

 

 

 

راهی برای کاهش امکان جذب چربی :

بعد از مرحله حساس کشیدن بافت چربی،خون ، روغن و مواد بی حس کننده از آن گرفته می شود و تنها سلولهای خالص چربی به به بافت جدید تزریق می شود ، این سلول ها باید در شرایط خاص پالایش شوند .

اما در روش های نوین قبل از تزریق نهایی به منظور گیرایی بیشتر سلول های چربی ، سلول های بنیادی و برخی فاکتورهای رشد سلولی که ازخون خود شخص گرفته می شود نیز به بافت خالص چربی اضافه شده  وبه این ترتیب گیرایی سلول چربی تقویت می شود .

بنابراین با استفاده از این تکنیک ها امکان جذب چربی به حداقل می رسد ،به این دلیل به جرات  می توان گفت تزریق چربی به شرط این که به شیوه درست انجام شود بسیار ماندگارتر است.

تزریق چربی شیوه ای است که می تواند به تنهایی یا همراه  با جراحی هایی مانند  جراحی پلک،کشیدن صورت و پروتزهای صورت و با کلیه عمل های جراحی سینه و شکم قابل انجام است بهترین آن زمانی است که فرد کاندید عملهای مانند زیبایی شکم و یا لیپوساکشن پهلوها ، رانها و شکم است.

 

 

متخصص تزریق چربی

 

 

 

ویژگی های کلینیک تزریق چربی در کرج کدام اند؟

 

امکانات پیشرفته و کادر حرفه ای:

کلینیک آسمان آبی دارای امکانات پیشرفته و کادر حرفه ای است که تزریق چربی را با فرآیندی کاملا تخصصی برای بیماران انجام می دهد.

افرادی که علاقه دارند تا با تزریق چربی سبب افزایش زیبایی اندام و چهره خود شوند می توانند با انتخاب یک کلینیک تخصصی معتبر به تمام اهداف خود دست یابند. باید دقت کرد که در انتخاب کلینیک های زیبایی فاکتور های مختلف را مد نظر قرار داد و با اطمینان خاطر به این مکان ها مراجعه نمود.

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

 

 

 

بهره مندی از برترین تکنیک های روز پزشکی:

بهره مندی از برترین تکنیک های روز پزشکی در کلینیک تزریق چربی در کرج موجب شده است تا این فرآیند زیبایی بدون ایجاد هیچگونه عوارض خاصی برای مراجعه کنندگان انجام شود.

 

بکارگیری روش های ایمن و بی خطر:

در کلینیک آسمان آبی بدون شک روش هایی کم خطر و با کمترین احتمال ریسک برای بیماران اجرا می شود.

با توجه به هزینه ای که از مراجعه کنندگان دریافت می شود آن ها این انتظار را دارند تا همه مراحل درمانی آن ها به بهترین وجه ممکن اجرا گردد و پزشکان بسیار محتاطانه در این رابطه عمل نمایند.

در واقع بکارگیری تکنیک ها و شیوه های نوین موجب می شود تا عوارض جانبی احتمالی که برای پیاده سازی یک روش زیبایی وجود دارد به کمترین سطح خود کاهش یابد و بیمار از بسیاری از خطرات در امان باشد.

پزشکان جهت اجرای این تکنیک ها تمامی نکات و  مراقبت های مورد نیاز قبل و بعد از عمل را در اختیار بیماران قرار می دهند تا سلامت و زیبایی آن ها به طور کامل حفظ شود.

 

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

 

 

مشاوره های تخصصی در کلینیک تزریق چربی در کرج:

طی برگزاری جلسه مشاوره با پزشک متخصص ابتدا وی تمامی شرایط جسمی و روحی بیمار را مورد ارزیابی قرار می دهد و هدف و انتظارات او را از انجام تزریق چربی جویا خواهد شد. سپس با یک دید باز و با توجه به نظرات بیمار برای انجام این تزریق اقدام خواهد شد.

 

 

Fat Injection Clinic in Karaj

 

ریکاوری بعد از تزریق چربی:

دوره ریکاوری شما بسته به میزان چربی منتقل‌شده و مناطق تحت درمان، متفاوت است. پس، به خاطر داشته باشید که این سوال را به طور شخصی از پزشکتان در جلسه مشاوره بپرسید.

اما به طور کلی، کمی تورم در نواحی درمان‌شده در هفته اول و دوم طبیعی است. در صورتی که احساس سفتی و کبودی نیز دارید، بهتر است که میزان فعالیت‌ های خود را به حداقل برسانید و از فشار به این نواحی خودداری کنید؛ چرا که در غیر این صورت احتمال خونریزی این نواحی وجود دارد.

 

دریافت هزینه مناسب در کلینیک تزریق چربی در کرج:

دریافت هزینه مناسب در کلینیک آسمان آبی یک فاکتور مهم است که بیماران بیشتری به این مرکز مراجعه نمایند. با توجه به این که یکی از فاکتور های اصلی برای این که بیماران یک مرکز تخصصی را انتخاب کنند، هزینه آن می باشد لذا نرخ های ارائه شده در این مجموعه بسیار مناسب و قابل تامل است.

دریافت هزینه های مناسب که مراجعه کنندگان توان پرداخت آن را داشته باشند سبب خواهد شد تا روز به روز افراد بیشتری این مجموعه را برای انجام فرآیند های زیبایی انتخاب نمایند و از خدمات عالی آن بهره مند شوند.

 

 

ماندگاری عمل تزریق چربی چقدر است؟

این عمل معمولا ماندگاری بالایی دارد، خصوصا اگر توسط یک دکتر خوب برای تزریق چربی انجام شود. البته، از دست رفتن مقداری از چربی درست بعد از انجام عمل، پدیده غیر انتظاری نیست.

به همین خاطر است که یک پزشک ماهر در ابتدا با در نظر گرفتن این نکته، مقدار بیشتری چربی تزریق می‌کند تا نتیجه مطلوب نهایی حاصل شود.

 

کلینیک تخصصی پوست،مو و لیزر آسمان آبی البرز

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
سحر
3 سال پیش

هزینه تقریبی تزریق چربی گونه و خط خنده چه مبلغی هست. و ماندگاری چربی چه مدتی است. باید چند دوره تزریق شود تا چربی توی صورت فیکس شود

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  سحر

سلام . وقت بخیر . برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02632402304 تماس حاصل فرمایید. در ضمن تا 20 تیر ماه میتوانید از جشنواره ویژه تزریق چربی کلینیک نیز استفاده نمایید .

مونا جامی
مونا جامی
3 سال پیش
پاسخ به  سحر

سلام ،می خواستم هزینه تزریق برای کل صورت رو بپرسم ،سوال بعدی که داشتم ،آیا تزریق چربی برای خطوط گردن هم به کار میره

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  مونا جامی

سلام وقتتون بخیر – برای دریافت وقت مشاوره رایگان میتوانید با شماره 02632402304 تماس بگیرید . تشکر

ناهید ایوبی
ناهید ایوبی
10 ماه پیش

هزینه لیفت باسن. وتزریق چربی به باسن وزیر چشم چقدر میشه حدودا

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  ناهید ایوبی

سلام وقتتون بخیر برای گرفتن هزینه انجام کار لطفا به کلینیک مراجعه بفرمایید و با تشخیص پزشککه چه کاری برای بدن شما نیاز هست خدمات بگیرید
مشاوره ما همه روه به جز ایام تعطیل 8صبح تا 8شب و کاملا رایگانه