تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیربغل

درمان تعریق زیربغل با تزریق بوتاکس

به صورت معمول عرق کردن برای خنک کردن و تعدیل دمای بدن الزام است اما چنان چه میزان تعریق بیش از حد باشد می تواند کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

اقدامات مختلفی برای درمان تعرق بیش از حد بدن وجود دارد:

بوتولونیوم توکسین(بوتاکس) برای درمان افزایش تعریق شدید زیر بغل مقاوم به درمان های موضعی، مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است .

هزینه درمان تعریق زیربغل با تزریق بوتاکس

این روش همچنین برای درمان افزایش تعریق کف دست نیز استفاده می شود.

برای افزایش تعریق زیر بغل بوتولونیوم توکسین در هر طرف، در یک سطح به ابعاد 2×2 سانتی متر از طریق تزریق های متعدد داخل جلدی قابل انجام است.

این تزریق معمولا  برای 4 – 6 ماه سبب کاهش تعریق می شود.

هنگامی که دارو با میزان های باالاتری استفاده شود، پاسخ درمانی می تواند تا 15 ماه هم ادامه دار باشد. درمان افزایش تعریق کف دست معمولا تا نزدیک به یک سال سبب کاهش تعریق می شود.

کلینیک درمان تعریق زیربغل با تزریق بوتاکس

برای کاهش درد ناشی از تزریق می توان از بی حس کننده های موضعی، کمپرس سرد موضعی یا افزودن لیدوکائین موضعی به محلول تزریق استفاده کرد.

موارد مطلق منع تزریق بوتاکس برای افزایش تعریق عبارتند از وجود عفونت فعال در محل تزریق یا سابقه هر گونه حساسیت به بوتاکس یا نگهدارنده های آن است.

موارد منع نسبی شامل هر علتی می باشد که سبب ضعف عضالنی شود. به صورت معمول در بارداری و شیردهی تزریق بوتاکس توصیه نمی شود اما تزریق اتفاقی آن همراه با عارضه نبوده است.

 

 

هزینه تزریق بوتاکس برای درمان تعریق چقدر است؟

هزینه های درمانی بوتاکس برای کنترل تعریق بدن، به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان بوتاکس، نوع ماده بوتاکس، ناحیه مورد درمان و دستمزد پزشک از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق بوتاکس هستند.

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها