بهترین کلینیک پوست در کرج

بهترین کلینیک پوست در کرج :

کلینیک آسمان آبی از سال 94 با تیمی تخصصی متشکل از پزشکان متخصص درماتولوژی(پوست) شروع به فعالیت کرده است و طی سالیان فعالیت تا به امروز با فراهم کردن به روزترین دستگاه های لیزر سعی در رفع نیازهای پوستی مراجعین استان البرز داشته است.

کلینیک آسمان آبی با بهره مندی از حضور هیات مدیره ی انجمن متخصصین پوست استان البرز پاسخگوی تمامی سوالات پوستی اعم از آلرژی و کهیر پوستی ، خال های بدخیم و خوش خیم و همچنین مشاوره های زیبایی می باشد.

The best skin clinic in Karaj

یکی از مهمترین نقاط قوت کلینیک در رسیدن به عنوان بهترین کلینیک پوست در کرج ، مجهز بودن کلینیک به تنها دستگاه لیزر پاک کردن تتو با پوشش تمامی طیف های رنگی می باشد که تولید برترین برند آمریکایی لیزر و طبق آخرین متد های روز دنیا ساخته شده است.

لازم به ذکر است تمامی خدمات لیزر حتی لیزر موهای زائد در صورت تمایل مراجعه کنندگان عزیز توسط پزشک متصص پوست انجام می شود.

کلینیک آسمان آبی با بهره مندی از چندین دستگاه لیزر جوانسازی و رفع لک و جای جوش قابلیت پاسخگویی رضایت مندانه به مراجعین را در حد بسیار عالی فراهم کرده است.

بهترین متخصص پوست در کرج:

آیا شما هم به دنبال بهترین متخصص پوست در کرج هستید؟ امروزه همه به دنبال بهترین کلینیک پوست و متخصص پوست و زیبایی هستند.

 یکی از بهترین روش های پیدا کردن بهترین کلینیک پوست یا متخصص پوست استفاده از نظرات مراجعه کنندگان به آن کلینیک یا متخصص پوست است.

The best skin clinic in Karaj

بهترین کلینیک پوست در کرج:

پزشکان حاضر در کلینیک تخصصی آسمان آبی همگی دارای مدرک تخصصی پوست بوده و با بهره مندی از دانش تخصصی در حیطه زیبایی و درمانی پاسخگوی نیازهای مراجعین می باشند.

از ویژگی های بارز پزشکان این مرکز تجربه و مهارت بالا در انجام عمل های زیبایی و درمانی ( شامل جراحی افتادگی پلک، تزریق چربی به صورت ، کاشت مو سر ، کاشت ریش ، کاشت ابرو و همچنین نمونه برداری از ضایعات و  تومورهای پوستی ) می باشد.

تمامی پزشکان متخصص کلینیک آسمان آبی از برترین های کشور می باشند که جهت رفاه حال مراجعین کرجی در این کلینیک گردهم آمده اند .

The best skin clinic in Karaj

چرا باید به بهترین کلینیک پوست در کرج مراجعه کنیم؟

 همانطور که می دانید انواع کلینیک پوست و مو خدمات درمانی، زیبایی و گاها جراحی را برای مراجعه کنندگان خود ارائه می نمایند.

در صورتی که افراد هنگام بروز مشکلات پوست و مو به خود درمانی روی آورند می تواند سبب وارد شدن آسیب بیشتری به سلامت آن ها شود به همین دلیل مراجعه به بهترین کلینیک پوست در چنین مواقعی می تواند از اتلاف وقت یا تشدید بیماری در فرد جلوگیری نماید.

علاوه بر آن گاهی افراد ممکن است بدون تحقیق به کلینیک پوست و مو نامعتبر و فاقد متخصص با تجربه مراجعه کنند که در این صورت علاوه بر آن که فرد هزینه های بسیاری را صرف درمان های ناصحیح می کند، بیماری هم در آن ها می تواند شدت بیشتری یابد و به طبع سلامت روحی و روانی آن ها را هم تحت تاثیر بگذارد.

 بنابراین یافتن و مراجعه به بهترین کلینیک پوست و مو در کرج از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا در این مراکز متخصصین حرفه ای و با تجربه بهترین نوع درمان را برای هر بیمار در نظر گرفته و سبب بهبود سریع تر وی می شوند.

نکته بسیار مهم:

برای یافتن یک کلینیک پوست در کرج یا متخصص پوست خوب، نباید به نتایج جستجو اکتفا کنید. با جستجوی بهترین متخصص فقط می ‌توانید به اطلاعاتی از آن‌ ها دست پیدا کنید اما نمی توانید اطمینان کنید.

The best skin clinic in Karaj

ویژگی های کلی یک کلینیک زیبایی خوب:

  1.  کلینیک زیبایی باید دارای مجوز باشد.
  2. کادر درمانی آن برخورد مناسبی با مراجعین داشته و آن ها را به خوبی راهنمایی می کنند.
  3. مجهز بوده و دارای محیط آرام و تمیزی است.
  4. کادر آن در خدماتی که ارائه می دهند، تخصص لازم را دارند.

نحوه انتخاب بهترین کلینیک زیبایی:

  1. در رابطه با بهترین کلینیک های زیبایی در منطقه خود به طور مثال بهترین کلینیک پوست در کرج از آشنایان خود سوال کرده یا در گوگل جستجو نمایید.
  2. لیستی جامع از اسامی بهترین کلینیک های زیبایی تهیه کنید.
  3. به منظور مشاهده نمونه کار آن ها به صفحه رسمی اینستاگرام یا سایت شان مراجعه نمایید.
  4. بهترین روش برای سنجش میزان موفقیت کلینیک های زیبایی در ارائه خدمات شان، صحبت با بیماران قبلی آن ها می باشد.
  5. به همین منظور به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و با بیماران قبلی به گفتگو بپردازید

چطور به بهترین متخصص پوست در کرج اعتماد کنیم؟

با توجه به افزایش تبلیغاتی که در زمینه پوست و زیبایی در شبکه های اجتماعی و تراکت های تبلیغاتی مشاهده می شود چگونه می توان تشخیص داد که کدام کلینیک پوست یا کدام متخصص پوست به راستی متخصص پوست، مو و زیبایی است تا برای انجام اقدامات مورد نیاز بدون هیچ نگرانی و ترسی مراجعه کرد؟

پیشنهاد می ‌کنیم برای اعتماد به بهترین متخصص پوست در کرج این کارها را انجام دهید:

  • اگر متخصص پوست مورد نظر وب سایت دارد، فعالیت های پزشک را بررسی کنید.
  • از سایر دوستان و آشنایان خود درباره متخصص پوست مورد نظر تحقیق کنید.
  • به کلینیک پوست مورد نظر مراجعه کنید و با متخصص پوست گفتگو کنید.
  • درباره شیوه و نتایج درمان اطمینان حاصل کنید.

The best skin clinic in Karaj

همچنین افراد هنگام مراجعه به یک متخصص پوست و مو برای دریافت خدمات مورد نیازشان باید به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • ذکر عنوان “دانشنامه تخصصی پوست” در پروانه مطب پزشک که باید در معرض دید بیماران نصب شود.
  • وجود عنوان “دارای بورد تخصصی”
  • وجود کلمه متخصص قبل از عنوان پوست، مو و زیبایی.
  • آرم انجمن متخصصین پوست و شماره عضویت در سرنسخه و مهر پزشک.
  • ذکر کلمه متخصص و بورد تخصصی در سرنسخه و مهر پزشک.

انتخاب پزشک مناسب نیازمند بررسی است و امیدواریم که برای انتخاب بهترین کلینیک پوست در کرج ، موارد ذکر شده را رعایت فرمایید.

 

 

پزشکان و متخصصین:

پزشکان مهم‌ ترین جزء در نیروی انسانی هر مرکز درمانی هستند. اگر پزشکان حاذق، ماهر و باتجربه باشند، کیفیت و سرعت خدمات بسیار عالی خواهد بود.

اگر یک کلینیک به گران‌ قمیت‌ ترین تجهیزات و امکانات مجهز باشد ولی پزشکان مهارت و تجربه‌ ی کافی را نداشته باشند، آن مرکز را نمی‌ توان بهترین کلینیک پوست و مو دانست.

بازدهی تجهیزات زمانی به حداکثر خود می‌رسد که پزشک توان و مهارت لازم برای استفاده از آن‌ ها را داشته باشد.

 

برخی از خدمات بهترین کلینیک پوست در کرج عبارت اند از:

تزریق ژل:

تزریق ژل یکی از خدماتی است که در این مراکز قابل ارائه می باشد. ژل ها و فیلر های تزریقی می بایست از کیفیت خوبی برخوردار باشند و پس از تزریق در اصطلاح گلوله،گلوله نشوند. همچنین پزشک متخصص می بایست توجه خاصی به ناحیه مورد تزریق، دوز مشخص و ماساژهای پس از تزریق نماید.

The best skin clinic in Karaj

تزریق بوتاکس:

علاوه بر مصارف زیبایی، در زمینه درمانی نیز استفاده می شود. به طور مثال برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند و یا عرق آن ها بوی ناخوشایندی می دهد، می توانند از تزریق بوتاکس زیر بغل استفاده نمایند.

کاشت ابرو:

گاهی ابرو هم مانند موی سر دچار ریزش می شود. در اغلب اوقات کم پشت بودن و ریزش ابرو مشکلی است که می تواند ناشی از دستکاری ابرو به صورت غیر اصولی، ژنتیک، اختلالات هورمونی یا سایر مشکلات باشد.

روش های بسیاری برای رفع این مشکل مانند تاتو یا هاشور ابرو وجود دارند که پس از مدتی و با کمرنگ شدن آن ها منجر به زشت شدن ظاهر ابروها می شود. بنابراین به قطع می توان گفت کاشت ابرو بهترین روش برای درمان کم پشتی ابروهاست.

کاشت موی طبیعی:

ریزش مو اغلب به دلایل ارثی و بیشتر در آقایان رخ می دهد.در صورتی که این مشکل سریع درمان نشود می تواند موجب طاسی و کاهش اعتماد به نفس در فرد شود.

کاشت مو یکی از روش های پرطرفداری است که می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس و جوانی در فرد شود.

The best skin clinic in Karaj

میکرونیدلینگ:

از دستگاه های به روز و پیشرفته در درمان مشکلات پوستی و افزایش کیفیت بافت پوست نیز استفاده می نمایند. لیزرهای درمان کننده جای جوش و کک و مک امروزه به کمک علم پزشکی در حوزه پوست و مو آمده اند. میکرونیدلینگ از جمله دستگاه هایی است که کاربرد های فراوانی در موارد ذکر شده دارد. بهتر است قبل از انجام آن، همه چیز در مورد میکرونیدلینگ را بدانید.

لیزر موهای زائد:

موهای زائد در نواحی همچون بیکینی و زیر بغل بانوان بیش از سایر نقاط رشد می کنند. این موهای زائد نه تنها حجم زیادی دارند، بلکه به راحتی نیز برطرف نمی شوند لیزر موهای زائد شاید بهترین راه برای از بین بردن این موها باشد. تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسته به ناحیه تحت درمان متفاوت می باشد. معمولا تعداد جلسات مورد نیاز بین ۳ تا ۷ جلسه می باشد.

 

 

بنابراین برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و زیبایی ، قبل از هر چیز باید به دنبال بهترین دکتر پوست باشید. شما می توانید با شناسایی پزشکان متخصص در حوزه های مختلف، انتخاب بهتر و البته راحت تری در انتخاب مرکز درمانی خود داشته باشید.

 

کلینیک تخصصی پوست،مو و لیزر آسمان آبی البرز

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
49 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منا
منا
3 سال پیش

سلام منا هسم صورتم لک داره خیلی دکتر رفتم پیش لاله کدیور نتیجه نگرفتم دکتر تهران رفتم لیزر انجام داد نتیجه نگرفتم باید چیکار کنم خسته شدم کمکم کنید

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  منا

سلام خانم منای عزیز. اصولا روند درمان مشکلات پوستی زمان بر بوده و مستلزم صبر و حوصله شما میباشد . روند درمان خود را باخانم دکتر کدیور ادامه داده و مطمین باشید کلینیک ما با بهترین متخصصین پوست و جدیدترین دستگاههای لیزر بهترینها را برای شماو پوستتان رقم خواهد زد . 02632402304

احسان ندیرخانلو
احسان ندیرخانلو
3 سال پیش

برای برطرف کردن جای جوش نیاز به چه عملی هست؟وهزینه اش چقدر میشود؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش

با سلام
شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا وقت ویزیت متخصصین با شماره 02632402304 تماس بگیرید . همکاران ما در کلینیک همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 8صبح تا 8 عصر در خدمت شما هستند .

خانم رحمیپور
خانم رحمیپور
3 سال پیش

برای مشاوره چه ساعتی باید حضورداشته باشیم
هرروزی بیایم حتمامشاوره میگیریم؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش

سلام و درود
برای دریافت وقت مشاوره رایگان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره های 02632402304 تماس حاصل فرمایید.

صغری
صغری
3 سال پیش

با سلام ممنون میشم جواب مرا بدهید بسیار نگرانم نوک بینی بنده ک خانم 55 ساله هستم تومور زده آیا با برداشتن تومور جای آن معلوم میشود?

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  صغری

سلام . دوست عزیز برای بهتر راهنمایی شدن حتما وقت ویزیت برای دکتر متخصص گرفته تا در اولین فرصت با دیدن شما کاملا راهنمایی شوید . مطمئن باشید پزشکان خوب ما با سابقه عالی که دارند رضایت شما را در روند درمانتان جلب خواهند کرد .شماره تماس جهت هماهنگی وقت ویزیت 02632402304

نفس
نفس
3 سال پیش

سلام دکتر من چند ساله دچار خشکی وخارش شدید پوستی هستم واقعا نمیدونم چیکار کم قرص های حساسیت وآمپول پماد استفاده کردم ولی فایده نداره آیاراهی هست واسه درمان خارش پوستم خیلی ممنونم ازشما

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  نفس

سلام و وقت بخیر . برای دریافت وقت ویزیت متخصصین با شماره 02632402304 تماس حاصل فرمایید . تشکر

هلیا
هلیا
3 سال پیش

سلام.شما پاکسازی پوست هم انجام میدید؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  هلیا

سلام .روزبخیر . بله هلیای عزیز .تیم فیشال کلینیک همه روزه در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز میباشد . جهت هماهنگی وقت با شماره 02632402304 تماس حاصل فرمایید.

هلیا
هلیا
3 سال پیش

سلام.شما پاکسازی پوست هم انجام میدید؟

زهرا
زهرا
3 سال پیش

سلام.من از یکی از شهرها دور کشور پیام میدم .شنیدم یه دکتر تو کرج هست برا درمان لک های پلاسمایی دارویی ساختگی درسته میکنه که خوب هست میشه بگی کدوم دکتر هست ممنون میشم

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  زهرا

سلام دوست عزیز . همه پزشکان متخصص کرج که عضو انجمن پوست هم هستند در کلینیک ما حضور دارند . شما میتوانید برای گرفتن وقت ویزیت از متخصصین ما با شماره 02632402304 تماس حاصل فرمایید . همکاران ما در خدمت شما دوست عزیز هستند و راهنماییتان میکنند . با تشکر

منا احمدی
منا احمدی
3 سال پیش

سلام برای ترکهای بعد از زایمان درمان قطعی وجود داره و کدوم روش مناسبت هست

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  منا احمدی

سلام دوست عزیز برای دریافت وقت مشاوره رایگان میتوانید با شماره 02632402304 تماس بگیرید و تشریف بیارید کلینیک تا کاملا راهنمایی شوید .با تشکر

صابر
صابر
3 سال پیش

سلام پوست دست دخترم که 12سالشه لای انگشتاش قرمزمیشه ومیخوارونه ازمرطوب کننده هم استفاده میکنه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  صابر

سلام . وقت بخیر . برای گرفتن نتیجه کامل و راهنمایی مفید حتما دختر گلتون رو برای ویزیت متخصص به مرکز بیارید . برای هماهنگی وقت ویزیت با شماره 02632402304 تماس بگیرید . تشکر

پارسا
پارسا
3 سال پیش

با عرض سلام
من صورتم جوش میزنه باید چه کار کنم

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  پارسا

سلام دوست عزیز . شما باید توسط پزشک متخصص ویزیت شوید تا علت جوش زدم صورتتون مشخص بشه و تحت درمان قرار بگیرید . برای گرفتن وقت نوبت با شماره 02632402304 تماس بگیرید . تشکر

نازیلا
نازیلا
3 سال پیش

سلام وقت بخیر
من مشکل هورمونی دارم و زیر بغل و گردنم سیاه میشه و خالهای ریز ریز گوشتی میزنه
درمان میشه ؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  نازیلا

با سلام . بله درمان میشود . از پزشکان متخصص کلینیک وقت ویزیت گرفته و حضوری تشریف بیارید تا راهنمایی شوید . شماره تماس 02632402395 تشکر

Ali
Ali
3 سال پیش

سلام وقت بخیر من سرم ریزش مو سکه ای دارم درمانش چیه

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  Ali

سلام دوست عزیز -برای راهنمایی و مشاوره بیشتر لطفا عکس تتو رو به شماره 09020630500 واتساپ نمایید تا مشاورمون در اسرع وقت راهنماییتون نمایید .تشکر

puria
puria
3 سال پیش

سلام پوریا هستم ۱۸سالمه و الان درمعرض ریزش مو قرارگرفتم موهام خیلی ریزش داره و رشدموهامم کم شده حجمشم کم شده خیلیامیگن ارثیه چون همه بزرگایی فامیلمون ارثی کچل میشن نمدونم بایدچیکارکنم یعنی بتونم از ریزش مو ارثی جلوگیری کنم لطف کنید راه چاره رو بگید ممنون میشم

حسن همه دان
حسن همه دان
3 سال پیش

ساعت کار درمانگاه

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  حسن همه دان

سلام وقت بخیر – همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر در خدمتتون هستیم .

سپیده
سپیده
3 سال پیش

سلام کار ژل برای کبودی زیر چشم انجام میدین

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  سپیده

سلام وقت بخیر – بله برای زیر چشم تزریق ژل انجام میشه- میتونید برای گرفتن وقت مشاوره با شماره 02632402395 تماس بگیرید . با تشکر

بهار
بهار
1 سال پیش

سلام خسته نباشید من بهار هستم بیست سه ساله پوست صورتم خوش زده و خالهای قهوه ی رنگ هم داره

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
7 ماه پیش
پاسخ به  بهار

سلام بهار عزیز توصیه میکنم به کلینیک مراجعه کنید این مشکل شما کاملا قابل درمان هست شما باید مشاوره بشین
مشاوره کاملا رایگانه

سارا
سارا
11 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر
برای درمان فرورفتگی جای جوش آبله مرغون راه و درمانی در کلینیک شما هست؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
7 ماه پیش
پاسخ به  سارا

سلام وقتتون بخیر معمولا برای درمان این ضایعه از co2فرکشنال استفده میشه که این روش درمانی خیلی اثر بخش بوده
شما میتونین تشریف بیارین کلینیک و از مشاوره رایگان ما استفاده بفرمایید

نرجس صانعی
نرجس صانعی
10 ماه پیش

سلام وقت بخیر خسته نباشید
ببخشید من با توجه به اینکه توی سایت عنوان کردین برخورد پرسنل تون با مراجعه کننده خوبه تماس گرفتم، ولی منشی تون خیلی بد صحبت کرد متأسفانه..
ولی با این حال من وقت گرفتم..
خواستم بگم لطفا اینطور برخورد نشه
ممنونم 🙏

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  نرجس صانعی

درود بر شما – پیگیری میشود نرجس عزیز –

طیبه سلیمی
طیبه سلیمی
9 ماه پیش

از بین بردن لک صورت کدام دکتر خوبه

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  طیبه سلیمی

طیبه عزیز – مرکز آسمان آبی با مطرح ترین و با تجربه ترین پزشکان در کرج فعالیت دارند – با خیال راحت با توجه به تایمتان از پزشکان مرکز وقت گرفته و تشریف بیادرید – در ضمن شما از مشاوره رایگان مجموعه هم میتوانید بهره ببرید –

سهرابی
سهرابی
8 ماه پیش

شپش هم درمان میشه

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  سهرابی

سلام – بله با مصرف یم دوره داروی مناسب از بین میرود

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  سهرابی

سلام – بله – تحت نظر پزشک متخصص با یک دوره درمان قابل در مان است .

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  سهرابی

سلام وقتتون بخیر بله درمان میشه میتونید به کلینیک مراجعه کنید و تحت درمان قراربگیرین

یوسفی
یوسفی
8 ماه پیش

سلام،ایا در این مرکز تزریق ویتامین سی روی پوست لنجام میشه؟؟
توسط چه کسی؟؟؟
متشکرم

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  یوسفی

سلام – بله –

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
8 ماه پیش
پاسخ به  یوسفی

سلام وقتتون بخیر بله ویتامین سی توسط پزشک متخصص برروی پوست تزریق میشه میتونین ماس بگیرین و نوبت بگیرین

آمنه
آمنه
6 ماه پیش

پف پلک بالا با لیزر رفع میشه یا باید جراحی پلک انجام داد

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  آمنه

سلام بله رفع میشه دو نوع درمان داریم با استفاده از پلاسما جت و جراحی پلک
ابتدا شما باید مشاوره بشین و با توجه به تشخیص پزشکتون نوع درمان رو بهتون تجویز میکنن

اعظم
اعظم
6 ماه پیش

سلام کنار پره بینی من دانه های ریز چربی زده که چند بار خودم با فشار تخلیه کردم ولی فایده ای نداشته و دوباره برگشته آیا درمان قطعی داره که انجام بدم ؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  اعظم

سلام وقت بخیر
کلینیک تشریف بیارین
نوع چربی مشخص بشه
بتونیم راهنمایتون کنیم