The best Botox center in Karaj

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

بهترین مرکز بوتاکس در کرج کجاست ؟ این سوالی است که بسیاری از متقاضیان بوتاکس در کرج به دنبال جواب آن هستند.

خوب است بدانید مهم ترین چیز در یک مرکز بوتاکس، پزشک متخصص است. این که شما بعد از تزریق بوتاکس به فرم دلخواه خود برسید، بیشتر از هرچیز وابسته به ویزیت اولیه و پیشنهادات پزشک متخصص خواهد بود.

 

 

 

The best Botox center in Karaj

 

 

 

به همین دلیل ما کلینیک آسمان آبی را به عنوان بهترین مرکز بوتاکس در کرج به شما معرفی می کنیم. چرا که با کادری مجرب و پزشکانی متخصص است که رضایت مشتریان خود را جلب نموده است.

این مجموعه علاوه بر تزریق بوتاکس تمام خدمات مربوط به تزریق ژل، تزریق چربی، هایفوتراپی، لیزر موهای زائد و… را نیز انجام می دهد.

بهترین مرکز بوتاکس در کرج:

خوب است قبل از معرفی خدمات بهترین مرکز بوتاکس در کرج مقداری در مورد خود بوتاکس توضیحاتی ارائه گردد. اما بوتاکس چیست ؟

بوتاکس نام اختصاری سمی به اسم بوتولیسم است که امروزه اصلاحا به عنوان روشی تزریقی درمانی برای زیبایی پوست و صورت استفاده می گردد.

تزریق بوتاکس به صورت مستقیم در ماهیچه ها باعث کم شدن فعالیت خواهد شد. و با این کاهش حرکت خطوط ناشی از پرکاری آن ماهیچه ترمیم شده و سطح پوست به تدریج شروع به صاف شدن خواهد کرد.

تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک پیشانی و کنار چشم، از بین بردن خط خنده و… استفاده می گردد. این روش باعث جلوگیری از پیشرفت چین و چروک ها شده و همراه با تزریق ژل لب می تواند یک روش بسیار عالی برای زیباسازی صورت است.

 

 

 

The best Botox center in Karaj

 

 

بهترین سن انجام بوتاکس:

در افراد مختلف بهترین زمان شروع تزریق بوتاکس متفاوت است. افرادی که حرکات میمیک صورت بیشتری در هنگام حرف زدن دارند یا در هنگام تمرکز عادت به کمی اخم کردن و جمع کرن گوشه چشم دارند، بیشتر مستعد چروک های زودرس پوست صورت هستند.

به این افراد توصیه می شود هر چه زودتر با از کار انداختن موقتی عضله های صورتشان، از عمیق شدن آن ها که جبران آن به مراتب سخت تر است، جلوگیری کنند.

سبک زندگی، در میزان جوان به نظر رسیدن یک فرد نقش بزرگی ایفا می کند. پوست خانمی که در سال های آخر دهه بیست سالگی عمر خود قرار داشته و در ۱۰ سال گذشته از سیگار کشیدن، مصرف الکل و حمام آفتاب لذت برده است، نسبت به پوست خانمی که در سال های آخر دهه سی سالگی خود قرار داشته و مدام از پوست خود مراقبت کرده است بسیار متفاوت خواهد بود.

 

 

انواع بوتاکس در بهترین مرکز بوتاکس در کرج:

سم بوتولینوم یا همان بوتاکس از هر نوعی که باشد در عضله‌ های مسبب چین و چروک تزریق می ‌شود تا برای مدتی یا به صورت دائمی فعالیت آن عضله را فلج کرده و از انقباض‌ های عضلانی جلوگیری کند.

از آن جا که میلیون ها نفر طرفدار این روش از زیباسازی پوست و صورت هستند، شرکت‌ های مختلفی ماده بوتاکس را تولید می‌ کنند و برند های متعددی از بوتاکس وجود دارد.

به خاطر داشته باشید تشخیص و انتخاب نوع مناسب بوتاکس برای پوست و صورت شما باید توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود تا نتایج مطلوب تری بدست آمده و عوارض ناشی از تزریق بوتاکس کاهش یابد.

ما در کلینیک آسمان آبی از بهترین مواد و معتبر ترین برند  های بوتاکس استفاده می کنیم.

 

 

انواع کابرد بوتاکس:

هزینه این تزریق زیبایی با توجه به ناحیه ای که انجام می شود تعیین خواهد شد. معمولا گزینه های زیبایی این روش درمانی شامل موارد زیر می شود:

  • رفع خطوط ضعیف و شدید موجود در بین دو ابرو
  • رفع خطوط پنجه کلاغی
  • برطرف نمودن مشکل عدم تقارن در ناحیه صورت و غبغب
  • درمان چروک های پوستی صورت

 

 

 

The best Botox center in Karaj

 

 

 

ماندگاری بوتاکس:

از دیگر دلایل برتری کلینیک آسمان آبی نسبت به سایر مراکز ماندگاری بوتاکس این مطب است. علت ماندگاری بوتاکس تزریقی در این مطب تشخیص درست پزشکان برای محل تزریق و استفاده از بهترین مواد و برندهای بوتاکس است.

مراحل تزریق بوتاکس در بهترین مطب بوتاکس در کرج :

همانطور که گفته شد از تزریق بوتاکس botox برای رفع انواع چین و چروک صورت، پیشانی، دور چشم و خط اخم استفاده می شود. در مرکز تزریق بوتاکس، این تزریق توسط پزشک های متخصص و آشنا با آناتومی صورت انجام خواهد گرفت.

شما قبل از شروع پروسه می بایست یک جلسه مشاوره ای در مورد شیوه و مواد مورد استفاده با پزشک معالج داشته باشید. در این جلسه وضعیت سلامتی و سابقه بیماری شما مورد بررسی قرار گرفته و اهداف مورد نظر شما از انجام این روش درمانی بررسی خواهد شد، تا جزئیات این روش به همراه عوارض و خطرات آن و نیز مراقبت های لازم پس از انجام آن به اطلاع شما برسد.

پس از ارائه مشاوره های لازم و رضایت متقاضی، صورت فرد به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. قبل از شروع بوتاکس، از صورت شما عکس گرفته می شود تا شما بتوانید با مقایسه وضعیت خود پس از عمل با این عکس مقدار بهبود در ظاهر خود را ارزیابی نمایید.

جالب است بدانید در این روش تزریق با استفاده از یک سوزن بسیار نازک انجام می شود و به همین خاطر این تزریق برای فرد بسیار قابل تحمل است. شما ممکن است حتی وارد شده سوزن در پوست خود را نیز حس نکنید.

 

 

 

The best Botox center in Karaj

 

 

 

قیمت بوتاکس در کرج:

بوتاکس به عنوان یک آرام بخش برای عضلات در نظر گرفته می شود که با تزریق آن هم می توان به اهداف زیبایی و هم اهداف درمانی دست یافت. در بوتاکس سم بوتولینوم نوع A مورد استفاده قرار می گیرد که توانایی فلج کردن عضلات را به صورت موقتی دارا می باشد.

 

قیمت بوتاکس در کرج چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس نسبت به انجام سایر اعمال زیبایی تا حدی کمتر است اما به یاد داشته باشید که این تزریق بسیار حساس بوده و باید حتما توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود.

تزریق بوتاکس درمانی است که در مقایسه با روش های مشابه حداقل تهاجمی در نظر گرفته می شود. یکی از کاربرد های خاص این درمان برای رفع چروک های نواحی اطراف چشم و همچنین برطرف کردن خط اخم در پیشانی می باشد.

در ابتدای امر از تزریق بوتاکس جهت درمان بلفارواسپاسم  و سایر اختلالاتی که در عضلات چشم به وجود می آید استفاده می شد. چندین سال بعد از این روش درمانی برای رفع خطوطی که به مرور زمان بر اساس اخم کردن و یا افزایش سن بین ابرو ها ظاهر می شود، استفاده شد.

 

 

The best Botox center in Karaj

 

 

در کل هزینه بوتاکس در کرج چقدر است؟

پس از آن تزریق بوتاکس به عنوان بهترین روش درمان خطوط پنجه کلاغی شناخته و از آن رفع از بین بردن چروک های نواحی مختلف صورت استفاده شد. خوشبختانه این راهکار ایمن و کم خطر بوده و هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک های تخصصی زیبایی بسیار مناسب می باشد.

ممکن است برخی از بیماران انتظارات خاصی از درمان خود داشته باشند و با توجه به قیمت بوتاکس در کرج نوع انتظاری که از نتایج و یا مدت ماندگاری آن دارند می تواند متفاوت باشد.

در این خصوص باید این نکته را ذکر کرد که داشتن درک واقعی از نتایج درمان بسیار مهم است. اثرات تزریق بوتاکس پس از تزریق به مرور ظاهر شده و حداکثر تنها تا چند ماه با شما همراه است.

برای این که مدت زمان ماندگاری این شیوه را بیشتر در اختیار داشته باشید بهتر است که آن را مجددا پس از چهار ماه تکرار کنید. فراموش نکنید که در این صورت نیاز است تا هزینه تزریق بوتاکس را دوباره پرداخت نمایید.

شما باید حتما توجه داشته باشید که یک کلینیک تخصصی زیبایی معتبر را برای تزریق بوتاکس انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتایج را با توجه به سطح انتظارات خود در اختیار داشته باشید.

 

 

 

The best Botox center in Karaj

 

 

 

فاکتور های مختلفی وجود دارند که بر قیمت بوتاکس در کرج اثر می گذارند عبارت اند از:

  • تزریق های لازم
  • مقدار بوتاکس که برای تزریق نیاز است.
  • میزان حساسیت ناحیه انتخابی برای تزریق
  • مهارت پزشک
  • منطقه جغرافیایی که فرد تزریق بوتاکس را انجام می دهد.

 

 

 

بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس در کرج:

  • تا 4 ساعت نباید دراز بکشید.
  • تا 12 ساعت خم نشوید و شب اول را رو به بالا بخوابید.
  • روی محل تزریق را به هیچ وجه ماساژ ندهید و 12 ساعت آن را لمس نکنید.
  • تا چند ساعت در محل تزریق از پد و کیسه یخ که دستیار پزشک در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.
  • تا یک ساعت بعد از تزریق سعی کنید عضلاتی که در آنها تزریق انجام شده را منقبض کنید (بدون لمس این مناطق، فقط به صورت ارادی).

 

 

میزان تزریق بوتاکس:

همان طور که گفته شد مهم ترین عاملی که قیمت بوتاکس را تعیین می‌کند میزان تزریق بوتاکس است. ناحیه بزرگ تر عمل، نیازمند ماده بیش تر و در نتیجه قیمت بالا تر است.

لازم است که پیش از قطعی کردن تصمیم خود درباره تزریق بوتاکس حتما با پزشک متخصص مشورت کنید تا شما را از میزان تزریق بوتاکس مورد نیازتان آگاه نماید.

 

بوتاکس در کرج چه کاربرد درمانی دارد؟

  • چپ چشمی
  • گرفتگی صورت ( بر اثر سکته )
  • کشیدگی عضلات
  • اختلالات حرکتی
  • انواع سردرد ها و میگرن
  • کمتر شدن ترشح بزاق
  • کمتر شدن عرق کردن ( مناطقی چون پا، زیر بغل و کف دست ها )
  • ساییدگی دندان ها
  • دررفتگی فک
  • درمان بی اختیاری اداری
  • اصلاح لبخند لثه ای

 

کلینیک تخصصی پوست،مو و لیزر آسمان آبی البرز

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
روزگار
روزگار
4 سال پیش

میخواهم زیرچشمم وخط لب خندم رابوتاکس کنم چقدرمیشودهزینه اش وچقدرماندگاری دارد لطفا آدرس دقیقتان رابرایم اس ام اس کنیدباکمالتشکر روزگارم اسممر

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
4 سال پیش
پاسخ به  روزگار

با سلام لطفا جهت هماهنگی وقت برای دریافت مشاوره رایگان باشماره 32402304 تماس حاصل فرمایید . آدرس ما : طالقانی شمالی خیابان بهار – نبش 25 متری ادیبی – کلینیک آسمان آبی

خانم محمد پور
خانم محمد پور
3 سال پیش

سلام خسته نباشد لطفا قیمت بوتاکس به بگید و در چه روزهایی هستین

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش

سلام و وقت بخیر. هزینه بوتاکس با توجه به برند موردنظر و نواحی تزریق مختلف میباشد . برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های 02332402304 تماس بگیرید.ما همه روزه بجز ایام تعطیل ازساعت 8صبح تا 8 عصر در خدمت مراجعه کنندگان محترم هستیم

امیر مومنی
امیر مومنی
3 سال پیش

سلام من ۱۵روز پیش بوتاکس زدم ولی متاسفانه خطوط پیشانی دور چشم هنوز هست
درصورتیکه دفعات قبل که در جای دیگه با قیمت پایین تر زده بودم خیلی بهتر بود
مشاور شما پیشنهاد بوتاکس کره ای داد که یک میلیون هم هزینه کردم

مهسا نجاری
مهسا نجاری
21 روز پیش

سلام وقت به خیر. من بوتاکس کردم ابروهام بالاپپن شده سمت راهی برای حل مورد دارید

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
1 روز پیش
پاسخ به  مهسا نجاری

سلام وقت بخیر چند وقت انجام دادین -معمولا بعد از یک تا دوهفته میتونین برای ترمیم و اصلاح ایرادات ب محلی که خدمات گرفتین مراجعه کنید اگر زمان بیشتری گذشته و همچنان دچار این مشکل هستین کاری نمیشه انجام داد باید فرصت بدین تا تاثیر بوتاکس تا حدودی از بین بره