Hair transplantation in Karaj

کاشت مو در کرج ، یکی از بهترین درمان های کم مویی و رسیدن به ظاهر طبیعی موها می باشد. در گذشته کاشت مو توسط عمل های سنگین، نامنظم و بی کیفیت، دارای مدت زمان طولانی، عوارض زیاد و هزینه های بالا انجام می شد و آسیب هایی را به همراه خواهد داشت.
اکنون کاشت مو در حال پیشرفت می باشد و هر روز روش های کاشت مو با رفع ایرادات در تکنیک های قبلی صورت می گیرد، معمولا شیوه کاشت  بر اساس انتظارات بیمار و وضعیت شخصی آن انتخاب می شود.

 

 

 

چندین نوع جراحی جایگزینی موجود دارد.پر کاربردترین و متداول ترین روش ها عبارت اند از روش FIT و FUT.

هر یک از انواع این جراحی ها را می توان به تنهایی یا در ترکیب با هم مورد استفاده قرار داد تا بهترین نتیجه ممکن برای جایگزینی موی بیمار به دست آید. پیوند مو شامل برداشت بخش های کوچکی از بافت جمجمه با قابلیت تولید مو و استفاده از آن به عنوان پیوند برای ناحیه کچل یا کم‌ پشت سر است.

 

کاشت مو در کرج چگونه انجام می شود؟

کاشت مو معمولا عملی است که بدون بیهوشی و به صورت سرپایی انجام می شود و بیمار پس از عمل نیازی به استراحت ندارد و می تواند به کارها و فعالیت های روزانه اش بپردازد. به همین دلیل،  بسیار محبوب و پرطرفدار است.

برای کاشت مو، ابتدا محل مورد نظر به صورت موضعی بی حس می شود و بیمار در حین عمل هیچ گونه دردی را احساس نمی کند. سپس  پزشک معالج قسمت هایی از پوست ناحیه ای که از آن باید موگرفته شود را بر می دارد و به قسمت های مورد نظر پیوند می زند.

معمولا از موهای پشت سر برای پیوند استفاده می شود. پس از پیوند مو، روی سر پانسمان می شود که بیمار روز بعد برای عوض کردن پانسمان باید مجددا به پزشک مراجعه کند.

کاشت مو

 

 

 

 

خدمات کاشت مو در کرج:

حقایقی در مورد ریزش مو : گفته می شود که کچلی اغلب ناشی از جریان ضعیف خون در جمجمه، کمبود ویتامین، شوره سر، یا پوشیدن طولانی مدت کلاه است. همه این نظریه‌ ها رد شده است. همچنین این که گفته می شود وضعیت موهایتان را می توانید با مشاهده موهای پدربزرگ مادریتان حدس بزنید، یا کسی که تا 40 سالگی کچل نشده هیچ گاه کچل نخواهد شد، غلط است.

 

علت اولیه ریزش مو ترکیبی از موارد زیر است :

  • پیری
  • تغییرات هورمونی
  • سابقه خانوادگی کچلی

این یک قانون است که هر چه ریزش مو در سن کمتری آغاز شود، کچلی شدیدتر خواهد بود.

چه کسی کاندید خوبی برای جراحی پیوند مو است؟

  • اگر رشد مو در پشت یا اطراف سر، طبیعی بوده و می تواند نقش بافت دهنده را بازی کند، شما کاندید خوبی برای جراحی پیوند مو هستید.
  • نواحی دهنده پیونده، آن نواحی از بافت سر هستند که از آن ها پیوند یا فلپ برداشته می شود.
  • عوامل دیگری همچون رنگ مو، بافت، حالت مو یا فرفری بودن نیز ممکن است بر نتیجه پیوند تاثیر بگذارد.
  • برخی از تکنیک ها وجود دارند که در جراحی جایگزینی مو استفاده شده اند. گاهی اوقات دو یا چند تکنیک برای رسیدن به بهترین نتایج با هم ترکیب می شوند.

مرکز کاشت مو در کرج می تواند ظاهر، و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، اما نتایج لزوماً با آنچه که ایده آل شما است، مطابقت ندارد. قبل از این که تصمیم به انجام جراحی بگیرید، به دقت در مورد انتظارات خود فکر کرده و آن را با پزشک خود در میان بگذارید. مهم این است که درک کنیم همه تکنیک های جایگزینی مو، از موهای موجود شما استفاده می کنند. هدف از جراحی، استفاده ی موثر از موهای موجود است.

 

 

Hair transplantation in Karaj

 

 

 

 

چه کسانی نمی توانند از کاشت مو استفاده کنند؟

  • افرادی که به دلیل شیمی درمانی دچار ریزش مو شده اند.
  • افرادی که دارای موی کافی برای پیوند نیستند یا به عبارتی بانک موی قوی برای پیوند ندارند.
  • خانم هایی که قسمت بسیار زیادی از موهای سرشان دچار ریزش شده است.
  • خانم های باردار
  • افرادی که در ناحیه سر دچار اسکارهایی به صورت برآمدگی هستند.

بررسی این که آیا اصلا به کاشت مو نیاز دارید؟

این که آیا شما واقعا به کاشت مو نیاز دارید یا نه، مسئله ای است که البته تشخیص آن به پزشک و متخصص کاشت مو بستگی دارد. معمولا برای بیشتر افرادی که دچار کم پشت شدن مو و یا طاسی موی سر به صورت ارثی شده اند، روش های کاشت مو تجویز می شود.

به ویژه کاشت مو به روش Sut که جدیدترین و بهترین روش است. در مواردی که فرد به اندازه کافی هنوز مو بر سر دارد و ریزش مو شدید نشده و یا سن و سالش مناسب است، از روش هایی مانند روش prp و یا مزوتراپی می توان استفاده کرد که البته مجددا تاکید می کنیم تشخیص اینکه کدام تکنیک و روش مناسب است بر عهده پزشک است نه خود فرد.

بررسی دلایل ریزش مو:

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد ولی در بسیاری از مردان، دلیل ریزش مو و طاسی سر، ارثی و یا داشتن تغذیه نامناسب، استرس و فشارهای روحی به آن هاست. لذا در این زمینه باید فرد موارد تعیین کننده و مهم در این زمینه را با مشورت پزشک در نظر بگیرد.

 

بهترین کلینیک کاشت مو در کرج برای زنان:

چه فرآیندهای پیوند مویی برای زنان توصیه شود؟ بعضی از پزشکان تخمین می زنند که از هر پنج زن، یک نفر درجاتی از ریزش مو دارد که معمولا ناشی از پیری، بیماری یا تغییرات هورمونی بعد از یائسگی است.

زنان بیشتر دچار نازک شدن مو در سراسر پوست جمجمه می شوند تا این که مانند مردان کل موهایشان بریزد. برای اصلاح این مشکل، برخی از زنان از کلاه گیس یا اکستنشن مو استفاده می کنند.

دیگران از داروهای تجویزی موضعی، تاثیرات خوبی دیده‌اند. اثر بخشی این داروها در بعضی از بیماران متفاوت است و به سادگی مانع از ریزش بیشتر موها می شود اما تاثیر قابل توجهی در تحریک رشد موهای جدید ندارد. جراحی پیوند مو می تواند راه‌ حل کسانی باشد که هیچ یک از گزینه‌ های فوق را نمی‌ پسندند.

از آن جا که پیوند ریز معمولا درمان انتخابی برای پر کردن نواحی کم‌ پشت مو است، فرد کاندید برای این روش باید موهای متراکمی در پشت سر داشته باشد. پیوند های ریز از این منطقه متراکم برداشته می شوند و در مناطق کم‌ پشت جایگزین می شوند تا ظاهر پر پشت تری ایجاد شود.

گاهی اوقات، اگر فرد به عنوان یک کاندید مناسب شناسایی شود، ممکن است از روش های فلپ و گسترش بافت استفاده شود. اگر شما نیازمند روش پیوند مو هستید، مهم است که درک کنید هرگز پوشش موی شما مانند آنچه قبل از ریزش موی خود داشته‌اید نخواهد شد، اما جراحی ممکن است مناطق کم پشت را کمتر کرده و به شما موی پر پشت‌ تری بدهد.

 

 

Hair transplantation in Karaj

 

 

 

 

سن مناسب برای کاشت مو:

معمولا آقایان ۱۸ تا ۲۵ ساله به جز موارد خاص با نظر پزشک کاندید مناسبی برای کاشت مو نمی باشند . زیرا با بررسی میزان ریزش موی فعلی آن ها پیش بینی گسترش یافتن طاسی در آینده امکان پذیر نمی باشد.

اگر در یک فرد جوان با موی کم پشت ناحیه پیشانی با یک جلسه پیوند مو ، بنا به درخواست خود فرد ، یک خط رویش موی جدید که پرتر و پایین تر از خط طبیعی است ، ایجاد شود این عمل بسیار فرد را راضی می کند ، ولی این رضایت موقتی خواهد بود.

دلیل این امر این است که در آینده با پیشرفت طبیعی ریزش مو در پشت این خط جدید میزان طاسی او تا حدی گسترش یافته که موهای باقی مانده در پشت سر به حدی نیست که بتواند پوشش قابل قبولی را تا خط رویش جدید او ایجاد کند.

این افراد بهتر است از داروهای ضد ریزش مو، PRP و مزوتراپی استفاده نموده و در سال های بعدی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است در مورد پیوند موی خانم ها مسئله سن مطرح نیست.

 

 

کاشت مو برای بانوان:

به صورت کلی خانم ها کمتر دچار ریزش مو و یا طاسی کلی سر می شوند. هرچقدر کم و نادر به هر حال در بعضی موارد همانند ریزش موی مردانه، خانم ها هم ریزش مو و یا طاسی پیدا می کنند.

علت این ریزش می تواند هم هورمونی باشد و هم ژنتیکی که در نتیجه آن، موها از قسمت جلوی سر شروع به ریزش و کم پشت شدن می کند. در بین دلایل متفاوت، ریزش موی خانم ها فقط به دلیل سالخوردگی، تغییرات هورمونی ناشی از بارداری و ریزش موی ارثی طبیعی است.
با توجه به دلیل ریزش موی زنان درمان های متفاوت دارویی، کاشت مو و یا ادغامی از این دو در نظر گرفته خواهد شد. با این وجود در بعضی موارد این ریزش ها موقتی هستند و دلیل آن ها می تواند هورمونی باشد، به همین علت تا زمانی که دلیل اصلی و نحوه تداوم ریزش مو خانم (از نظر دائمی یا موقتی بودن ریزش مو) با اطمینان مشخص نشود و تشخیص داده نشود، بهتر است هیچ اقدامی در جهت درمان انجام شود.
خانم هایی که به دلایل ارثی و هورمونی غیر قابل درمان دچار ریزش موی مردانه و یا طاسی شده اند، با مراجعه به پزشک متخصص می توانند برای کاشت مو اقدام کنند.

 

 

مرکز کاشت مو در کرج

 

 

 

 

چه خانم هایی می توانند عمل کاشت مو در کرج انجام دهند؟

  •  چنانچه تاثیرات منفی ناشی از هورمون DHT علت ریزش موی زنان نباشد، کاشت مو یک گزینه درمانی مناسب است.
  •  زنانی که در اثر کشیدن بیش از اندازه موها مانند بستن دم اسبی موها به مدت طولانی و محکم دچار طاسی شده اند.
  • خانم هایی که در اثر انجام جراحی پلاستیک موهای ناحیه اطراف برش را از دست داده اند.
  • خانم هایی که الگوی ریزش موی مردانه دارند، به عبارتی دچار عقب رفتگی خط مو یا ریزش مو در بالای سر هستند.
  •  خانم هایی که در اثر حادثه سوختگی و تصادف شده اند.
  •  خانم هایی که دچار ریزش موی سکه ای هستند.

 

مشاوره برای کاشت مو در کرج:

کاشت مو در کرج یک درمان فردی است. برای اطمینان از این که گزینه های جراحی برای شما در دسترس هستند یا نه، پزشکی را بیابید که تجربه انجام همه نوع تکنیک‌ جایگزینی مو و نیز پیوند را داشته باشد.

در مشاوره اولیه، جراح، رشد و از دست دادن مو، سابقه خانوادگی ریزش مو، وسابقه قبلی انجام جراحی پیوند موی شما را بررسی خواهد کرد. همچنین پزشک از شیوه زندگی شما، و درباره انتظارات و اهداف شما از جراحی سوالاتی خواهد پرسید.

اگر تصمیم به کاشت مو دارید، پزشک شما نوع بیهوشی، نوع تجهیزاتی که طی جراحی استفاده می شود و خطرات و هزینه های مربوطه را برای شما توضیح خواهد داد.

تردید نکنید که هر سؤالی را از دکتر خود بپرسید. مطمئن شوید که برنامه پزشک را درست می‌فهمید؛ این که کدام روش ها استفاده خواهد شد و چه مدت طول خواهد کشید. از پزشک خود بپرسید که به نظرش بعد از این جراحی، و یا بعد از هر مرحله از درمان، یا بعد از پیوند چگونه خواهید بود؟

 

 

Hair transplantation in Karaj

 

 

مراقبت های لازم قبل از کاشت مو:

  •  اگر سیگاری هستید، دو هفته قبل از انجام عمل کاشت مو باید آن را کنار بگذارید.
  • اگر قرص و یا کپسول ویتامین E مصرف می کنید، پزشک خود را مطلع کنید و سه هفته قبل از عمل مصرف آن را قطع نمایید.
  • در صورت داشتن هرگونه بیماری به ویژه بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی و صرع آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در صورتی که هر نوع دارویی مانند آسپرین یا داروهای حاوی آسپرین مصرف می کنید، قبل از عمل حتما با پزشک خود در میان بگذارید.
  • یک روز قبل از عمل استحمام کنید و برای شستن موهایتان از نرم کننده استفاده نمایید.
  • به هیچ وجه یک روز قبل از عمل از داروهایی مانند ناپروکسن و ایبوپروفن استفاده نکنید.
  • چنانچه طبق نظر دکتر معالج خود قرار است با روش FUT کاشت مو انجام دهید، حداقل سه هفته اصلاح نکنید. در دیگر روش ها مطابق با دستور پزشک خود عمل کنید.
  • قبل از عمل خود، یک وعده غذا کوچک ولی مفید میل نمایید.
  • شب قبل از عمل کاشت مو خواب و استراحت کافی داشته باشید.
  • قبل از انجام عمل کاشت مو، بهتر است فرد متقاضی در یک جلسه مشاوره با پزشک معالج خود شرکت کند. در این جلسه مشاوره مواردی مانند تاریخچه ریزش موی ارثی در اقوام فرد، سابقه استفاده از دارو جهت بهبود وضعیت و بررسی اختلالات هورمونی (به ویژه در خانم ها) مورد ارزیابی قرار می گیرد. در این جلسه سوابق بیماری ها و همچنین حساسیت های احتمالی خاص و یا هر عامل موثر دیگری بررسی می شود تا متناسب با فرد، بهترین روش و تراکم برای اجرای عمل کاشت به متقاضی ارائه شود.
  • چنانچه فردی شرایط لازم را برای کاشت مو داشته باشد، آزمایش خونی از وی گرفته می شود تا فاکتورهای انعقادی و یا بیماری های ویروسی خطرناک و واگیردار بررسی شود. این آزمایش قبل از عمل بسیار لازم است و مدت زمان آن اگر از یک ماه بیشتر شود، آزمایش ها مجدداً تکرار خواهد شد.

 

 

 

روش های مختلف کاشت مو در کرج

 

 

 

روش های مختلف کاشت مو در کرج:

از روش های مختلف کاشت مو کلینیک ها در کرج می توان به مواردی همچون FUT و FIT و کاشت موی ترکیبی اشاره داشت ، امروزه اصلی ترین درمان برای ریزش مو و اصلاح نقص های ابرو ، کاشت مو است که در این روش مو های لازم برای پیوند از ناحیه پشت سر و بالای گوش ها برداشت می شود.

روش FUT :

در این روش نوار باریکی به عرض 1-1.5 سانت از پوست پشت سر که اصطلاحا به آن بانک مو می گویند برداشته شده و بعد از آماده سازی توسط تیم کاشت به صورت تک به تک در مناطق کم پشت و یا طاس کاشته می شود.لازم به ذکر است بیمار در تمام مراحل کاملا هوشیار بوده و جهت سهولت کار از بی حسی موضعی استفاده می گردد.

در روش FUT نوار بار یکی از پوست پشت سر که حاوی تراکم قابل توجهی از مو است برداشته می شود و بعد از آماده ساری توسط تیم کاشت در محل مورد نظر کاشته می شود ، لازم به ذکر است که تمامی مراحل کاشت مو در کرج با بی حسی موضعی انجام شده و بیمار ضمن این که دردی احساس نمی کند ، کاملا هوشیار است.

روش FIT :

این روش تا حدودی مشابه با روش FUT می باشد با این تفاوت که فولیکول های مو به صورت تک به تک و با استفاده از پانچ از بانک مو ( ناحیه پشت سر) برداشته و در محل های کم پشت و یا طاس کاشته می گردد.در روش FIT برداشت مو به وسیله پانچ و تک به تک صورت می گیرد و در محل مناسب کاشته می شود.

 

 

Hair transplantation in Karaj

 

 

 

 

 

کاشت مو به روش Sut

کاشت مو به روش Sut یکی از بهترین روش های کاشت مو است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

در این روش از دستگاه پانچ لیزری جهت برداشت مو استفاده می شود و پس از فریز کردن تارهای مو، می توان آن را به محل مورد نظر پیوند زد. در روش Sut  در هر جلسه می توان تا 14000 مو را برداشت نمود و به محل پیوند زد.

این روش بدون جراحی انجام می شود و در واقع نوع پیشرفته تری از روش Fit می باشد.

 

مزایای این روش عبارتند از:

  • این روش بدون جراحی، درد و خونریزی است.
  • به فولیکول های مو آسیبی نمی رسد.
  • خط رویش مو کاملا طبیعی است.
  • نیازی به جلسات زیاد و مکرر نیست و بیمار در هر جلسه خسته نمی شود.
  • هیچ گونه اسکار و جای زخمی در محل برداشت و کاشت مو وجود ندارد.
  • دوران نقاهت کوتاهی دارد.

 

 

کاشت مو به روش PRP:

کاشت مو به روش PRP نوع روش درمانی مدرنی است که امکان تولید دوباره سلول های بدن وجود دارد و پلاسمای غنی از پلاکت می تواند نقش مهمی در این کار ایفا کند.

این روش یک روش جدید نیست اما دانشمندان کشف کرده اند که این روش امکان کاشت موی طبیعی را دارد و باعث کمک بیشتر به رشد مو می شود. در این روش از پلاکت ها برای بازگشت سلول های مرده و افزایش مو به روش PRP هم بستگی به تعداد جلسات درمان و تعداد کیت ها دارد.
پی آر پی (PRP) عبارت است از پلاسمای غنی از پلاکت که از خون گرفته می‎شود که حدود پنج برابر خون طبیعی، پلاکت دارد. در حالت عادی، به غیر از سلول ‎ها‎ی قرمز خون و سلول ‎ها‎ی سفید خون، خون ما حاوی سلول‎ ها‎ی شناخته شده ای به نام پلاکت می‎باشد.

این پلاکت ‎ها‎ مسئولیت تسریع بهبود و کمک به لخته شدن خون در محل زخم را بر عهده دارند. پلاکت ‎ها‎ حاوی فاکتورهای رشدی می ‎باشند که موجب ترمیم و بازسازی قسمت ها‎ی آسیب دیده بدن می ‎شوند.

 

 

هزینه کاشت مو در کرج

 

 

 

 

 

پروسه ی کاشت مو به روش PRP

در روش کاشت و ترمیم مو به روش PRP مقداری خون از فرد گرفته می شود. مولفه های خون با استفاده از یک سانتریفیوژ از هم جدا می شود تا غلظت پلاکت بیشتر شود و به اصطلاح کنسانتره سازی شود.

پلاکت ها دارای فاکتورهای رشد گسترده ای هستند و مسئولیت درمان و احیا بر عهده آنان می باشد. سپس این پلاکت های کنسانتره شده وارد جمجمه می شوند تا محرک رشد مو باشند.

در این روش کاشت مو، سلول های بنیادی بیمار که به آن ها سلول های پیش ساز فولیکولی می گویند، فعال می شوند. به دلیل غنی بودن از پلاکت ها و نیز حضور فاکتورهای رشد، روش PRP به رشد سلول ها در محل تعیین شده کمک شایانی می کند.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که قیمت کاشت مو به روش PRP، عوارض روش prp چیست و یا موارد منع این روش کدامند، خوشبختانه این روش هیچ مانعی ندارد و روش درمان موثری برای مردان و زنانی است که از ریزش مو رنج می برند.

معایب کاشت و ترمیم مو به روش پی آر پی PRP

  • برای شروع اثر کاشت مو به روش PRP نیاز به درمان دارد و گاهی از شش ماه تا یکسال طول می‌ کشد.
  • در 10 درصد موارد ممکن است اثری دیده نشود.

مزایای استفاده از روش پی آر پی PRP

  • این روش در برخی موارد حالت پیشگیری دارد که با استفاده از روش پی آر پی، بیمار نیاز به کاشت مو نخواهد داشت و موهای فعلی او تقویت می شوند.
  • فاکتورهای رشد با 5 برابر پلاکت بالاتر در رشد موهای جدید و پر پشت کردن موهای قبلی تاثیر شگرفی بر جای می گذارند.
  • این روش موجب ضخیم شدن مو و در نتیجه تقویت موهایی می شود که در نتیجه کاشت و پیوند رشد کرده اند.
  • پلاسمای غنی شده از پلاکت در روش های کاشت موی FUE یا FUG به ناحیه اهدا کننده تزریق شده که موجب افزایش سرعت بهبودی جای زخم می شوند.

در موارد زیر نمی توان از روش پی آر پی PRP استفاده کرد:

  • بیماران مبتلا به دیابت.
  • بیماران خونی حاد یا مزمن مثل اختلالات انعقاد خون یا سرطان خون.
  • ترومبوسیتوپنی (کاهش پلاکت ها).
  • بیمارانی که نیاز به مصرف آسپیرین و یا سایر داروهای ضد انعقاد خون مثل (وارفارین یا هپارین) دارند.

 

 

 

بهترین روش کاشت مو برای هر شخص بین روش های Fut و Fit

روش های کاشت مو، بسیار زیاد هستند و معمولا بهترین روش کاشت مو برای هر شخص، پس از بررسی ویژگی های بیمار توسط پزشک، مشخص می شود. اما با توجه به این که روش های Fit و Fut به دلایل کاربرد آن ها امروزه خیلی به کار برده می شوند، معمولا انتخاب بسیاری از افراد هستند.

 

 

کاشت مودر کرج

 

پس نمی‌توان یک روش را به عنوان بهترین معرفی کرد؟

خیر. نمی‌توانیم بگوییم که یکی از روش‌ های کاشت مو نسبت به سایرین برتری دارد. هرکدام از این روش‌ ها مزایا و معایبی دارند. وقتی این مزایا و معایب را با نیازها و شرایط شما می‌ سنجیم، می‌ توانیم بهترین روش کاشت مو را برای شما انتخاب کنیم.

 

 

به طور کلی می توان بهترین روش کاشت مو برای هر شخص را به صورت ذیل پیشنهاد داد:

  • اگر بیمار قصد دارد برای قسمت هایی از بدن مانند ابرو، ریش و … که دارای موهای کمتری هستند و به موی زیادی برای کاشت نیاز ندارند، مو بکارد، بهترین روش کاشت، Fit می باشد.
  • اگر بیمار نمی خواهد همه موهایش را بزند، استفاده از روش Fut برای وی مناسب است.
  •  برای بیمارانی که در قسمت جلوی سر دچار ریزش مو شده اند و خط رویش مو ندارند، بهترین روش برای آن ها Fut است.
  • اگر به تراکم موی خیلی بالا در یک جلسه نیاز دارید بهتر است از روش Fut استفاده نمایید.

خط رویش مو توسط پزشک چگونه تعیین می شود؟

خط رویش مو در هر شخص کاملا متفاوت است و پزشک با توجه به عواملی مانند سن، شکل سر و صورت و میزان ریزش مو می تواند خط رویش را برای بیمار تعیین کند.

گاهی ممکن است بیمار اصرار کند که خط رویش خیلی پایین بیاید و این امر باعث شود که صورت خیلی گرد و غیر طبیعی بنظر آید.

اکثر بیمارانی که خط رویش پزشک را نپذیرفته اند و خودشان پیشنهاد داده اند،  پس از عمل از نتیجه کار ناراضی بوده اند. بنابراین بهتر است بگذارید خود پزشک خط مناسب را برای شما انتخاب کند. اگر به هر دلیلی از خط رویش مو ناراضی باشید، می توان خط مو را پایین تر آورد اما نمی توان خط را بالاتر برد.

 

Hair transplantation in Karaj

 

 

 

 

 

هزینه کاشت مو در کرج:

هزینه های کاشت مو و جراحی های پیوند مو به موارد مختلفی بستگی دارد.

عواملی مانند:

  • روش کاشت مو
  • میزان موی کاشته شده
  • کیلینیکی که کاشت مو را انجام می دهد.

هر کدام از این گزینه ها می تواند در هزینه و قیمت کاشت مو تاثیر گذار باشد .

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاشت مو:

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاشت مو عبارتند از میزان و حجم موهای برداشته شده، که هر چه این میزان بیشتر باشند، هزینه پیوند مو نیز افزایش می ‎یابد.

گاهی نیز، کاشت مو با جلسات مقدماتی همراه است. این جلسات به منظور تحلیل پوست سر تشکیل و تعداد گرافت‎ها‎ تعیین می شود.

اما به صورت رایگان بوده و هزینه ای برای آنها در نظر گرفته نمی شود و تنها زمانی که عمل پیوند صورت می‎ گیرد، هزینه آن نیز دریافت می ‎شود.

از سوی دیگر نمی توان از نقش تجهیزات پزشکی برای پیوند مو غافل شد. در حالی که برخی از کلینیک‎ ها ‎ از تجهیزات مدرن استفاده می‎کنند، هزینه بالاتری نیز اخذ می‎ نمایند.

در این کلینیک ‎ها‎ به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و پرداخت‎ها‎یی که جهت خرید این تجهیزات صورت می گیرد، هزینه کاشت مو افزایش می ‎یابد.

بزرگی و کوچکی محلی که برای کاشت مو در نظر گرفته می ‎شود، تاثیر زیادی بر هزینه فرایند کاشت مو دارد. همچنین نوع گرافت ‎ها‎یی که برای کاشت مو انتخاب می ‎شوند، باید ظاهر طبیعی و واقعی داشته باشند.

به همین دلیل، طبیعی بودن گرافت ‎ها‎ می‎تواند در تعیین هزینه کاشت مو تاثیر گذار باشد. یک توصیه مهم، خودداری از کاهش کاشت گرافت است. چرا که برخی از مراجعین قصد دارند تا هزینه کمتری برای کاشت مو پرداخت کنند و درخواست کاشت گرافت ‎ها‎ی کمتری می ‎کنند.

این امر موجب می‎شود تا موهای کمتری کاشته شود و نتیجه کار مطلوب نباشد. زمانی که هزینه تعیین شده برای کل مراحل پیوند مو و کاشت مو محاسبه شود که می تواند شامل دستمزد جراح، هزینه تجهیزات، داروی بیهوشی، هزینه های مرتبط با مراقبت های در حین کاشت و پس از کاشت باشد.

در کاشت با روش FUE، پزشک بر اساس تعداد گرافت هزینه را محاسبه می ‎کند که هزینه آن به مراتب بیشتر می‎ شود. علاوه بر این، کاشت و پیوند مو بسته به میزان موهایی است که کاشته می ‎شود. از آنجا که این فرایند، برای زیبایی انجام می ‎شود و در سلامت جسمی تاثیر زیادی ندارند، لذا بیمه، هزینه ‎ها‎ی آن را تقبل نمی کند و شخص باید خود برای پرداخت آن ها اقدام نماید.

خطرات احتمالی کاشت مو چیست ؟

جراحی پیوند مو معمولا هنگامی که توسط یک پزشک معتبر و با تجربه انجام شود، ایمن است. با این حال، افراد از نظر واکنش های فیزیکی و توانایی بهبودی، تفاوت بسیاری با هم دارند و نتیجه هرگز به طور کامل قابل پیش بینی نیست.
مانند هر جراحی دیگری، در صورت عدم رعایت دستورات پزشک عفونت، خونریزی بیش از حد و یا جای زخم بزرگ ممکن است رخ دهد.

در جراحی‌ های پیوند، این احتمال وجود دارد که برخی از پیوندها “نگیرند”. اگر چه طبیعی است که موهای پیوند زده شده پیش از آغاز رشد مجدد، در محل جدید بریزند؛ گاهی اوقات پیوند پوستی می میرد و جراحی باید تکرار شود. گاهی اوقات، بیماران دارای پیوند متوجه می شوند که بر روی پوست سر در محل پیوند برآمدگی‌ هایی ایجاد شده است. این مناطق معمولا با موهای اطراف پوشانده می شوند.

اگر ریزش مو پس از جراحی بیشتر شود، ممکن است که ظاهر غیر طبیعی (ریزش منطقه‌ای) ایجاد شود، به خصوص اگر موهای جدید در کنار موهای کم پشت طبیعی ناحیه پیوند، قرار داده شده باشند. اگر این اتفاق افتاد، ممکن است جراحی دیگری مورد نیاز باشد.

 

 

Hair transplantation in Karaj

 

 

 

 

مراحل کاشت مو در کرج:

در طول روش کاشت مو، میزان اندکی مو معمولا از پشت سر جدا می شود، و تحت بزرگ نمایی میکروسکوپ، گرافت هایی ایجاد می شود که این گروه بندی های طبیعی را بدون تغییر حفظ می کنند.

بعد از آن گرافت ها در برش های نازک و ریز ناحیه ریزش مو، در توزیعی که شباهت بسیاری به رشد موی طبیعی فرد است، قرار داده می شوند. این روش به چهار مرحله اصلی تقسیم می شود: برداشت مو از ناحیه اهدا کننده، اولین مرحله روش کاشت مو برداشت نوار اهدا کننده از محل دریافت کننده به شکلی است که کمترین آسیب به موهای اهدا کننده وارد شود و کمترین جای زخم در ناحیه اهدا کننده بعد از بخیه زدن بافت ایجاد شود.

برای تبدیل بافت اهدا کننده در زیر میکروسکوپ به بخش های ریزی که تنها یک تا دو تار مو پهنا دارند، به مهارت و کارایی بسیاری نیاز دارد، در زمانی که این کار به درستی انجام شود، هیچ آسیب یا برش عرضی اتفاق نمی افتد، قرار دادن گرافت ها آخرین مرحله از کاشت مو می باشد که به مهارت فنی، تبحر، تجربه و نیز تمرکز نیاز دارد که گرافت ها با کمترین آسیب در جایگاه خود قرار داده شوند.

 

 

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت بعد از کاشت مو از خود مرحله ی کاشت مو نیز بسیار مهم تر است.
بعد از کاشت مو از انجام دادن موارد زیر اجتناب کنید :

  • تا چند روز پس از کاشت مو از مصرف داروهایی که سبب اختلال در روند انعقاد خون می شوند، اجتناب نمایید. این داروها شامل: آسپرین، بروفن، ایندومتاسین، دیکلوفناک، مفنامیک اسید، سلکوکسیب، پیروکسیکام، ویتامینE و مولتی ویتامین ها می باشند.
  • استفاده از آنتی بیوتیک برای برخی از بیماران پس از عمل کاشت مو به دلیل کاهش احتمال عفونتها توسط پزشک متخصص تجویز می شود.
  • از 48 تا 72 ساعت پس از کاشت مو به دلیل اینکه سر پانسمان است از شستن موها و دوش گرفتن جدا باید خودداری نمایید.
  • به مدت 5 روز پس از کاشت مو بیمار می بایست از انجام فعالیت های ورزشی و همچنین انجام کارهای سنگین اجتناب نماید.
  • بیمار باید به مدت 10 روز پس از کاشت مو از شنا کردن خودداری نماید.
  • کشیدن نخ بخیه 10 روز بعد از کاشت مو انجام می شود.
  • استفاده از ویتامین C جهت تسریع ترمیم مو پس از کاشت مو تنها داروی مکمل و تقویت کننده ای است که می توانید مصرف نمایید.
  • په مدت 2 تا 4 هفته بعد از کاشت مو، موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند و بعد از دو تا سه هفته مجددا شروع به رشد خواهند کرد که این رشد مجدد معمولا با ایجاد خارش و جوش های گذرا همراه است.
  • بهترین نتیجه معمولا پس از 6 تا 8 ماه و گاهی یکسال بعد مشهود خواهد بود.
  • بعضی از بیماران جهت ایجاد تراکم بیشتر نیازمند دو جلسه کاشت مو خواهند بود که بهترین فاصله زمانی بین پیوندها 6 ماه تا یک سال است.

 

 

مرکز کاشت مو خوب در کرج

 

 

 

بهترین روش کاشت مو چگونه تعیین می‌شود؟

زمانی که تصمیم قطعی برای کاشت مو گرفتید، در مورد روش‌های مختلف کاشت به خوبی مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را داشته باشید.

در جلسه‌ی مشاوره با متخصصان پوست و موی کلینیک، وضعیت طاسی و بانک مو شما به شکل تخصصی بررسی می‌شود و مشاور بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد می‌ کند.

البته انتخاب بهترین روش با همفکری شما صورت می‌گیرد و این حق شماست که روش کاشت موی خود را انتخاب کنید.

 

عوارض جانبی کاشت مو:

اگر برای کاشت موهایتان از تکنیک‌ های مدرن استفاده کنید و به کلینیک‌های پیشرفته مراجعه کنید معمولا عوارض خاصی بعد از کاشت به سراغتان نخواهد آمد.

عوارضی که در ادامه نام برده می‌شوند موقتی هستند و تقریبا سراغ اکثر کاندید‌ها می‌روند؛ این عوارض شامل موارد زیر هستند که بعد از مدتی از بین می‌روند و جای نگرانی نیست:

  • کم پشت شدن مو (این عارضه یکی از متداول‌ترین عوارض بعد از کاشت است که به صورت قطعات مختلف طاسی بر روی سر و کم پشت شدن موها ظاهر می‌شود طوری که در برخی از کاندیدها درصدی از موها هر روز از دست می‌روند. )
  • از دیگر عوارض کاشت، سکسکه‌ های بعد از عمل است که حدود ۵ درصد از کاندیدها دچار آن می‌شوند.
  • تورم نواحی نظیر پوست سر و پیشانی یکی دیگر از این عارضه‌هاست، البته داروهایی برای تسکین ورم وجود دارد که در صورت آزار دهنده بودن این تورم‌ها می‌توانید از دارو استفاده کنید.
  • خاراندن پوست سر یکی از بدترین عکس‌ العمل‌هایی است که می‌توانید در مقابل خارش پوست­تان انجام دهید. خاراندن محل پیوند باعث به وجود آمدن دلمه‌های پوستی و در نهایت موجب ریزش فولیکول‌ های مو می‌شوند. پس اگر دچار خارش پوستی شدید حتما از مرطوب‌کننده‌ ها و شامپو استفاده کنید و از خاراندن موضع دوری کنید.
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی احمدی
هادی احمدی
4 سال پیش

با سلام
من چطوری میتونم کاشت مو انجام بدهم؟

فاطمه واحدی
فاطمه واحدی
3 سال پیش

سلام من ۲۵سالمه پیشونیم بلنده میخوام رویه پیشونیم مو بکارم مو ها یه سرم پرو خوب هستش ایا میشه

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  فاطمه واحدی

سلام دوست عزیز . برای راهنمایی بهتر هستش که حضوری تشریف بیارید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید . پزشکان ما همه روزه از ساعت 10 تا 7 غروب برای مشاوره در مرکز حضور دارند . شماره تماس جهت هماهنگی وقت مشاوره 02632402304

عباسی
عباسی
11 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر ، می خواستم ببینم هزینه کاشت مو چقدر می شود

Galeria Sztuki Obrazy
6 ماه پیش

I wanted to express my gratitude for this well-written and insightful post. It’s evident that you’ve gone above and beyond to deliver valuable information. Thank you for enriching our understanding with your work!

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  Galeria Sztuki Obrazy

Hello, thank you for reading the content. In addition to providing services, our collection also uses scientific and educational content in their posts.

سلمان
سلمان
6 ماه پیش

بسیار ممنون بابت ویدیویی که قرار دادید. بنده بعد از دید این ویدیو متوجه شدم که نباید این کار رو انجام بدم. سپاس بی کران

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  سلمان

سلام
وقتتون بخیر
خواهش می کنم هدف مجموعه ما علاوه بر خدمات به شما عزیزان بالا بردن سطح معلومات و اطلاع رسانی در مورد کاربرد های دستگاه های این مجموعه می باشد.

Besteon
3 ماه پیش

Great post! I appreciate the effort you put into explaining the topic in a clear and concise manner. It’s really helpful for someone like me who is new to this subject. Thank you!

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
2 ماه پیش
پاسخ به  Besteon

Q from you who follow our site and read the articles carefully