کاشت ابرو در کرج

کاشت ابرو در کرج ، امروزه با محبوبیت بالایی همراه است، زیرا افراد به دنبال راه هایی می‌ گردند تا موی ابرو خود را به صورت دائمی ترمیم یا تثبیت کنند.

یکی از اعضای صورت که شاید به نظر نقش چندانی در بدن نداشته باشد ابرو است .این عضو به ظاهر بدون عمل در واقع یکی از مهم ترین اعضای صورت بوده چرا که نه تنها وظیفه محافظت از چشم (عضو بینایی) را به عهده دارد بلکه نقش مهمی در زیبایی جذابیت و روان فرد دارد.

 

 

 

 

 

دلایل محبوبیت کاشت ابرو در کرج چیست؟

ابروهایی که پر هستند، ظاهر متناسب و زیبایی دارند و معمولاً توجه سایرین را به خود جلب نمی‌ کنند. اما چیزی که باعث جلب توجه دیگران می‌شود، وجود ابروهای نازک یا خالی است که می ‌تواند توجه ناخواسته سایر افراد را به سمت شما جلب کند.

کاشت ابرو در کرج روشی بی ‌خطر است و می ‌تواند نتایج طبیعی را برای کسانی که موی ابروی خود را از دست داده‌ اند یا اثر زخمی در ناحیه ابرو دارند به وجود آورد. این ترمیم، درمانی موثر برای ریزش جزئی و کلی موی ابرو می ‌باشد.

کاشت ابرو امروزه هم برای زنان و هم مردان گزینه ی مطلوبی است و می تواند برای افرادی که دچار ریزش شدید ابرو هستند روش مناسبی باشد . ترمیم ابرو می تواند ابروهایی که ضخامت و تراکم کافی ندارند را ارتقا دهند و زیبایی بیشتر و بهتری برای فرد همراه داشته باشند.

 

مرکز لیزر کرج

کاندیدای مناسب کاشت ابرو:

افرادی که شرایط زیر در موردشان صدق می‌کند، کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند:

  • اگر به صورت مادرزادی و ژنتیکی ابروهای نازک یا کم‌ پشتی دارید یا به طور کلی موهای ابرو در شما رشد نکرده‌اند.
  • اگر از شکل، حالت یا فرم ابروهای خود رضایت ندارید.
  • اگر به علت آسیب، سوختگی، بخیه، جراحی، شکستگی و … همه یا قسمتی از ابروی شما از دست رفته است یا می‌خواهید جای زخم یا بخیه‌ای در آن ناحیه را بپوشانید.
  • اگر به علت یک بیماری زمینه‌ ای (مانند اختلالات غده‌ی تیروئید) یا بیماری‌های پوستی، ابروهای شما دچار ریزش مو شده‌اند؛ بعد از درمان یا کنترل بیماری می‌توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید.
  • خانم‌ هایی که به دلیل برداشتن بیش از حد ابروها، دچار نازکی یا کم‌ پشت شدن ابرو شده‌اند.
  • خانم‌ هایی که ابروهای خود را تاتو کرده یا هاشور زده‌اند و می‌خواهند ظاهر ابروها طبیعی‌تر به نظر برسد.

 

 

 

 

دلایل مختلفی باعث می شود افراد به کاشت ابرو در کرج رو بیاورند که شامل :

بیماری ، جراحی،زخم  شرایط پوستی ،برداشتن بیش از حد ابرو یا ابروهای نازک است.

مهم ترین موضوع در کاشت ابرو حفظ جهت رشد طبیعی موهای ابرو است و انجام این کار مستلزم این است که جراح به نحو ماهرانه ای زاویه کاشت هر مو را تعیین کند تا در نهایت شکل کمانی ابرو و همگرایی موهای بالا و پایین ابرو و سپس قرار گیری موهای سر ابرو به سمت بالا کاملا به طور طبیعی ترمیم و بازسازی شود.

دومین نکته مهم این است که در هنگام ایجاد حفره هایی در پوست برای کاشت مو باید از سوزن های بسیار ظریفی استفاده شود که با زاویه ای بسیار کم و در سطح پوست جای کاشت مو را در زاویه ای نزدیک به سطح پوست آماده می کند. بدین ترتیب موهای کاشته شده مانند موهای ابرو روی سطح پوست رشد خواهند کرد.

 

 

 

 

 

انواع روش ‌های کاشت مو در کرج:

روش fut : در این روش نیز برداشت موها به شکل یک نوار باریکی از ناحیه پشت سر جدا می‌ شود که زیر میکروسکوپ دانه ‌دانه است.

 

 

 

 

 

 

بررسی روش FUT در کاشت مو در کرج:

این نوع از کاشت شامل یک جراحی بسیار کوچکی در قسمت پشت سر است، به ‌گونه ‌ای که یک نوار باریک جدا می ‌شود که این نوار نیز در زیر میکروسکوپ به یک ‌تکه بسیار کوچک تبدیل می ‌شود که هر یک از این تکه ‌ها شامل یک تا چهار تار مو است.

 در این ‌گونه از مدل برداشت مو است که می ‌شود موها را با ظرافت و تراکم بالاتری بر روی سر فرد کاشت. به علت این که موها در زیر میکروسکوپ جدا می‌ شوند اتلاف موی جداشده از قسمت پشت سر در حد صفر است و تمام مویی که جداشده است، کاشت می‌ شود.

 

 

 

 

 

 

 

هزینه کاشت ابرو در کرج چقدر است؟

در مورد هزینه کاشت ابرو در کرج هم که بسیاری علاقه مندند بدانند بر چه اساسی و اصولا چگونه تعیین می شود، می توان گفت که این امر وابسته به معیارهای مختلفی است از جمله چگونگی عمل و تکنیک های به کار رفته توسط پزشک کاشت ابرو، تجربه شخصی وی در این گونه عمل ها، هزینه های کلینیک از قبیل قیمت دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده، تعداد فولیکول های به کار رفته و غیره می باشد.

 

اما به طور کلی  هزینه کاشت ابرو براساس چندین فاکتور تعیین می شود که عبارت اند از:

  • مهارت و تخصص پزشک
  • کلینیک کاشت ابرو
  • سابقه پزشک کاشت ابرو
  • هزینه پرسنل و کارکنان کلینیک
  • تجهیزات و دستگاه کاشت ابرو

 

 

 

دوره ی نقاهت پس از کاشت ابرو در کرج:

عمدتا کمتر از 24 ساعت برای دوره ی نقاهت جراحی کاشت مو زمان لازم است. شما روز بعد از جراحی می توانید فعالیت های روزمره ی خود را داشته باشید البته توصیه می شود که فعالیت های استرس زا را برای حدود یک هفته تعطیل کنید تا از صدمات احتمالی و ریسک خونریزی پیشگیری شود.

 

سوالات متداول در زمینه کاشت ابرو:

چه کسی برای جراحی کاشت ابرو گزینه‌ی مناسبی است؟

عمل جراحی پیوند ابرو را به هر کسی که ابروهایش به علت اصلاح بیش از اندازه، جای زخم و یا بیماری تیروئید کم‌پشت و نازک شده است پیشنهاد می‌کنیم.

عمل جراحی کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

در این روش، هر کدام از ابروها به‌صورت جداگانه طراحی می‌شود تا با ویژگی‌ها و حالت خاص صورت بیمار هماهنگ باشد، و البته با توجه به ترجیحات شخصی بیمار. جراح پیوند ابرو علاوه بر این به ضخامت مناسب، شکل قوس، طول ابرو و فاصله بین آن‌ ها هم توجه می‌کند.

جراح با استفاده از روش پیوند واحد فولیکولار (FUT) یا برداشت واحد فولیکولار (FUE)، گرافت‌های اهداکننده را از قسمت پشت سر یا از سایر قسمت‌های بدن می‌گیرد. سپس برش‌های ریزی روی ناحیه‌ی دریافت‌کننده ایجاد می‌شود و جراح گرافت‌های اهدایی را در آن برش‌ها جایگزین می‌کند.

در طول فرآیند عمل جراحی، بیمار می‌تواند از آغاز تا پایان بیدار و هشیار باشد. با این وجود ممکن است قبل از انجام جراحی یک داروی آرام بخش به شما داده شود. دیگر نیازی به تزریق داخل وریدی (IV) وجود ندارد.

 

 

 شکل ابرو پیش از جراحی کاشت ابرو چگونه تعیین می‌شود؟

اکثر بیماران عکسی از چهره‌ی شخص مشهوری که می‌خواهند ابروی آن‌ها را داشته باشند با خود به مطب پزشک می‌برند، یا آنکه عکس‌هایی از دوران جوانی‌شان به پزشک نشان می‌دهند تا حالت قبلی ابروها را نشان دهند.

با این حال، علاوه بر توجه به هر آن چه که بیمار در اختیار پزشک قرار می‌دهد، جراح تناسب و هماهنگی مدل و شکل ابرو با ویژگی‌های صورت بیمار را قطعاً در نظر می‌گیرد. در روز جراحی، شکل ابروها در جای خود روی صورت بیمار کشیده می‌شود و بیمار تایید می‌کند که آیا آن را دوست دارد یا خیر.

آیا در ناحیه‌ی اهداکننده که گرافت‌ها از آن برداشته شده، کچلی به وجود می‌آید؟

نه، این طور نیست. جراح هر تار مو را در موقع برداشت به گونه‌ای انتخاب می‌کند که در تراکم موها و شکل آن در ناحیه‌ی اهداکننده تفاوتی ایجاد نشود. در ضمن، در روش FUT سنتی، جراح محل برداشت و کاشت تارهای مو را به گونه‌ای طراحی و انتخاب می‌کند که هیچ جای زخم آشکاری به جا نماند.

چه کسی جراحی کاشت ابرو را انجام می دهد؟

این عمل جراحی توسط پزشک متخصص پوست و مو تایید شده انجام می‌شود. بسیار اهمیت دارد که در انتخاب جراح دقت کنید چرا که  هر پزشک و جراحی در طراحی و کاشت ابرو مهارت و تجربه‌ی کافی را ندارد.

 

 

جراحی کاشت ابرو چه مدت طول خواهد کشید؟

به طور کلی، این عمل جراحی می‌تواند ۵-۴ ساعت و گاهی اوقات در بعضی کلینیک‌ها تا ۶ ساعت به طول بیانجامد. نیمی از کل این مدت زمان صرف برداشتن گرافت‌های مو می‍شود و نیمی دیگر آن صرف کاشت آن‌ها خواهد شد.

آیا عمل جراحی کاشت ابرو دردناک است؟

این روش دردناک نیست چرا که جراح از داروی بی‌حسی استفاده می‌کند. با این حال، هنگامی که اثر دارو کمتر شود، ممکن است احساس سوزش اندکی داشته باشید اما این سوزش هم با مصرف دارو قابل کنترل است.

نتایج کاشت ابرو در کرج:

بدون در نظر گرفتن دلیل ریزش ابرو ، بهترین و موثرترین راه برای بازگشت موی ابرو جراحی و کاشت ابرو است. موهای کاشته شده از پشت سر بیمار به سرعت و از همان ابتدا شروع به رشد می کنند و پس از یک تا دو سال فرایند رشد کاهش پیدا می کند تا ابرو نمایی طبیعی تر به خود بگیرد و این مسئله به دلیل تاثیری است که پوست ابرو بر نواحی موی ابرو می گذارد و “تسلط دریافت کننده” نام دارد.

 

 

آیا کاشت ابرو عوارض دارد ؟

هر عمل جراحی زیبایی ممکن است در اثر عدم رعایت شرایط عوارض مخصوص به خود را داشته باشد مثلا در عمل بینی یا پلک و یا چشم ها امکان بروز عفونت وجود داشته و قابل انکار نیست در مورد این نوع عمل زیبایی و ترمیم کننده هم کمی خونریزی و کبودی اطراف چشم و پیشانی وجود خواهد داشت.

بعد از آن ممکن است در محل زخم خارش و قرمزی ایجاد شود که آن هم بعد از چند روز برطرف می شود اما اگر خارش تداوم داشت احتمال بروز عفونت وجود داشته برای همین باید به پزشک خود اطلاع دهید.

در این نوع عمل ممکن است فرد را یا بیهوش یا بی حسی موضعی نمایند که در هر دو حالت استفاده از این دارو ممکن است کمی درد و حالت تهوع ایجاد نماید .

در این نوع جراحی ها ممکن است بار اول نتیجه مطلوب را نگیرید و نیاز به تکرار جراحی احساس شود که البته اگر خواهان تغییر و ترمیم هستید لازم است سختی های آن را هم تحمل کنید .

 

 

مدل ابروی متفاوت زنان و مردان:

از جمله تفاوت‌ هایی که میان ابرو های آقایان و خانم‌ ها وجود دارد این است که مردان ابرو های پر تر و حجیم‌تری دارند که خم ابرو در آن‌ها بسیار کمتر از بانوان است. همچنین به این دلیل که همه قسمت‌ های ابروی آقایان حجیم‌تر است بنابراین قسمت‌ های انتهایی ابرو آنان نیز پرپشت‌ تر خواهد بود.

حدود ضخامت ابروی مردان یک و نیم سانت و طول ابرو‌ی آنان پنج و نیم سانت است و اغلب نقطه‌ی انتهایی ابروی آنان بالای کناره بیرونی چشم‌ ها خواهد بود.

نقطه‌ ی انتهایی ابرو در خانم‌ ها اما کمی عقب‌ تر از کناره بیرونی چشم است و دم ابروهای آنان معمولا باریک تر و کم حجم تر از آقایان است.

در یک سوم انتهایی ابرو های بانوان خم ابرو و قوس آن ایجاد می‌ شود که باعث زیبایی بیشتر ابروی آنان می‌ شود. حدود ضخامت ابروی زنان 1.3 سانت است و طول ابروی آنان پنج سانت است و اغلب قسمت میانی ابروی آن‌ ها نسبت به دم ابرو پرپشت تر است.

کلینیک تخصصی پوست،مو و لیزر آسمان آبی البرز

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
4 سال پیش

سلام ببخشید هزینه کاشت ابرو چقد میشه؟؟؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
4 سال پیش
پاسخ به  زهرا

سلام دوست عزیز
هزینه بسیار متغیر هست و به شرایط کاشتی که شما انتخاب میکنید بستگی داره
اگر بتونید برای مشاوره رایگان حضورا تشریف بیارید تمام جزییات بهتون اعلام میشه

کشاورز
کشاورز
3 سال پیش
پاسخ به  زهرا

سلام سلام هزینه کاشت ابرو چقدر میشه

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  کشاورز

سلام وقت بخیر دوست عزیز قیمت کاشت با توجه به تراکم کاشت و روش کاشت برایتان مشخص میشود . شما میتوانید از مشاوره حضوری و رایگان کلینیک استفاده کنید تا کاملا توسط پزشک راهنمایی شوید . شماره تماس جهت رزرو وقت مشاوره 02632402395

معصومه
معصومه
3 سال پیش

سلام هزینه کاشت ابرو های تاتو شده چقدر هست؟؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
3 سال پیش
پاسخ به  معصومه

سلام . دوست من میتوانید حضوری مرکز تشریف بیاورید و از مشاوره رایگان استفاده کنید . در مشاوره هم روش مناسب کاشت شما و قیمت به شما اطلاع داده خواهد شد . شماره تماس مرکز جهت دریافت وقت مشاوره 02632402304

ارجمندی
ارجمندی
7 ماه پیش

حدود قیمت ازچه قیمت شروع میشه تا چه قیمت

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
7 ماه پیش
پاسخ به  ارجمندی

درود برشما – قیمت کدام یک از خدمات مجموعه مد نظرتان هستش؟

مرضیه
مرضیه
3 سال پیش
پاسخ به  معصومه

کاش قیمت ابرو

مریم
مریم
11 ماه پیش

هزینه کاشت ابروچقدراست

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  مریم

سلام وقتتون بخیر هزینه کاشت ابرو در شهریور ماه 19میلیون و440تومان هست
توصیه میکنم به کلینیک تشریف بیارین و مشاوره بشین
مشاوره کاملا رایگانه

مهتاب
مهتاب
11 ماه پیش

سلام من میخوام تقریبی هزینه کاشت ابرو بدونم . متوجه هستم بستگی ب ابروها داره اما من خودم آبروی نازک و خطی دارم و از اهواز باید بیام و یه آبروی اسپرت میخوام زیاد پهن نباشه امکانش هست حدودی یه قیمت بهم بگین تا حضوری بیام کلی قیمت بگین

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  مهتاب

سلام وقتتون بخیر قیمت کشت در حال حاضر 19میلیون و 440هزار توماه شما میتونین عکس ابروتون رو از روبرو و بغل بگیرین به شماره واتس اپ کلینیک ارسال کنین تا مشاورین ما ببینن البته بهتره که حضوری تشریف بیارین ولی چون مسافتتون زیاده عکس ارسال کنین تا راهنماییتون کنیم 09384336824

اعظم حسینی
اعظم حسینی
11 ماه پیش

سلام لطفا آدرس کلینیک رو بگوئید و نوبت بدین تا حضوری بیام

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  اعظم حسینی

سلام وقتتون بخیر ادرس در سایت ذکر شده کرج طالقانی شمالی خ بهار نبش بلوار ادیبی ساختمان هما ط 3 کلینیک اسمان ابی

مرضیه سام
مرضیه سام
6 ماه پیش

هزینه کاشت ابرو چقدراست

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
6 ماه پیش
پاسخ به  مرضیه سام

سلام وقتتون بخیر شما به کلینیک مراجعه کنید و طی مشاوره و بررسی ابرو به شما قیمت داده میشود

نلسا گودرزی
نلسا گودرزی
2 ماه پیش

سلام کاشت مژه هم انجام میدید؟ هزینه کاشت مژه و ابرو رو هم لطفا بفرمایید

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
2 ماه پیش
پاسخ به  نلسا گودرزی

سلام وقت بخیر
کاشت ابرو داریم
هزینه 19/440/000

سمیه
سمیه
2 ماه پیش

سلام ، وقت بخیر
هزینه ی کاشت ابرو !؟
آیا برداشت مو از سر بدون برش و جراحی هم امکان پذیر هست !؟؟
چه مدت بعد از عمل بینی میشه برای کاشت ابرو اقدام کرد !؟؟

کلینیک آسمان آبی
مدیر
کلینیک آسمان آبی
2 ماه پیش
پاسخ به  سمیه

سلام وقت بخیر
بله هست
19 خورده ای
باید پزشک معالجتون بگن