مرکز تخصصی تزریق چربی  در کرج

یکی از رایج ترین نشانه های پیری کاهش حجم چربی در صورت است.
در طی فرایند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به شکست و کاهش یافتن می ‌کنند.
این تغییرات همراه با کاهش حجم چربی صورت می ‌توانند باعث ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک و حفره هایی در صورت شما می ‌شود.
با گذشت زمان، تخلیه چربی زیر جلدی باعث ظهور خطوط، چین و چروک و حفره‌های صورت، و همچنین گونه ‌های فرو رفته و نازک شدن لب‌ها می ‌شود.
در حالی که روش های جراحی بسیاری برای اصلاح این تغییرات ناخواسته وجود دارد، این عمل‌ ها معمولا گران هستند و می ‌توانند عوارض شدید و زمان بستری طولانی در بیمارستان به همراه داشته باشند.

 

 

 

هزینه تزریق چربی در کرج

 

 

 

 

و در حالی که امروزه طیف گسترده ای از ژل‌ های پرکننده پوستی وجود دارد، تزریق چربی غرب تهران، که به عنوان پیوند چربی و یا انتقال چربی نیز شناخته می ‌شود، یک راه عالی برای استفاده از چربی طبیعی خود فرد به عنوان یک پرکننده پوستی موثر که شامل هیچ گونه خطر آلرژیک و یا واکنش نامطلوب به یک ماده خارجی نمی ‌باشد.
هدف از تزریق چربی بازگرداندن این حجم از دست رفته به نواحی صورت از جمله زیر فک، منطقه غبغب گردن برجسته کردن لب ها، گونه ها ، و همچنین به اطراف بینی و خط اشک و پلک بالا است.
در این شیوه‌ی جوانسازی، از چربی به عنوان یک فیلر استفاده می‌ شود. فیلرها یا حجم‌ دهنده ‌های پوستی، دسته ‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه ‌ای از پوست، موجب حجم‌ دهی و جوانسازی پوست می‌ شوند.
فیلرها انواع گوناگونی دارند و در ایران بیشتر با نام تزریق ژل شناخته می‌ شوند. اما ژل ‌ها فقط یکی از انواع فیلرهای قابل استفاده هستند و تزریق چربی هم در دسته‌ی فیلرها قرار می ‌گیرد.
در تزریق چربی از چربی‌ های خود بدن استفاده می ‌شود. اثرات آن ماندگاری بیشتری دارند و بافت‌های بدن واکنش بدی به چربی‌های تزریقی نمی‌ دهند. به علاوه اگر اصول درمانی رعایت شود، عوارض این روش بسیار کم و محدود است.

متخصص تزریق چربی در کرج

 

چه زمانی به تزریق فکر کنیم؟

اگر بخش‌ های از صورت شما دچار فرو رفتگی و کاهش حجم شده است.
اگر می ‌خواهید روش جوانسازی اثرات ماندگارتری نسبت به فیلرها یا ژل ‌های موقت داشته باشد.
اگر می ‌خواهد انحناهای سطحی (کانتور) بدن و صورت خود را بهبود ببخشید، جای اسکار و زخم ‌ها را برطرف کنید و دستان یا صورت خود را جوانسازی کنید.

اگر می‌ خواهید عدم تناسب انحنا یا کانتور سینه‌ های خود را برطرف کنید. از تزریق چربی می ‌توان برای طبیعی‌ سازی نتایج ایمپلنت پستانی هم استفاده کرد.

 

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها