خدمات تزریق چربی در کرج : یکی از بهترین روش‌های جوانسازی، رفع چین و چروک، برجسته کردن گونه‌ها، زاویه‌دار کردن صورت و اصلاح غیر قرینگی صورت تزریق چربی است.

این روش به دلیل اینکه ماده پر کننده (چربی) از بدن خود فرد گرفته می‌شود، در نتیجه احتمال حساسیت و آلرژی وجود ندارد ضمن اینکه حجم بالایی از چربی برای تزریق در اختیار پزشک است. از دیگر مزیت‌ های چربی علاوه بر زیبایی صورت قابل استفاده بودن برای اصلاح اسکار (جوشگاه) و تزریق به پشت دست‌ها برای کاهش عروق ظاهری پشت دست و جوانسازی دست‌ها است همچنین تزریق چربی در کرج به بدن جهت سینه،باسن، ژنیتال نیز می باشد.

 

 

 

با استفاده از تزریق چربی در کرج ، که یکی از ایمن ترین روش های زیبایی است شما می توانید گودی زیر چشم و خط اخم را رفع کرده و لب ها، گونه ها و فرم چانه را اصلاح کنید.

ضمن این که با این روش پوستتان نیز جوان می شود. بسیاری از افراد به مواد پر کننده صورت واکنش آلرژیک نشان می دهند، روش تزریق چربی از این نظر که حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند، بسیار ایمن است. در این روش به دلیل این که از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود، احتمال بروز واکنش تقریبا صفر است.

برای برخی از افراد، افتادگی پوست و پیری زودرس زاییده از دست رفتن چربی زیر پوست است. در این افراد روند پیری،عامل افتادگی پوست نیست. بلکه کاهش حجم صورت باعث شده است که پوست پیر به نظر برسد.

برای این افراد استفاده از تزریق چربی برای سفت شدن پوست کاملا عملی است و مشکل را حل می کند.

 

 

 

Fat injection in Karaj

 

 

 

 

تزریق چربی در کرج،عملی است که شما می توانید به کمک آن به اهداف زیر دست پیدا کنید:

  • پر کردن گودی صورت
  • برجسته کردن گونه
  • درمان جای جوش
  • پرکردن گودی زیر چشم
  • جوان سازی پوست
  • حجیم کردن لب ها
  • پرکردن خطوط صورت مانند خط خنده
  • حجم دادن به سینه ها
  • حجیم کردن ناحیه پشت دست
  • و …

در حقیقت تزریق چربی در کرج ، نوعی پیوند چربی است. در این روش چربی خود بدن از نواحی دیگری گرفته شده و برای پر کردن بخش دیگری از بدن، در آن جا تزریق می شود. همان طور که گفته شد، در این روش به دلیل این که از چربی های خود بدن استفاده می شود، احتمال بروز آلرژی وجود ندارد.

 

 

 

 

Fat injection in Karaj

 

 

 

مزایای تزریق چربی در کرج:

تزریق چربی روشی است که این روزها در همه کشورها به دلیل مزایای فراوانی که دارد مورد توجه قرار گرفته است.

مزیت استفاده از این روش برای پر کردن بخش های مختلف بدن را می توان به شرح زیر بیان کرد:

ایمنی بالا:

در این روش به دلیل این که از چربی خود بدن استفاده می شود، احتمال واکنش آلرژی صفر است. از طرفی چربی به دلیل این که از سلول های زنده تشکیل شده است، احتمال جا به جایی آن کمتر از ژل است.

در واقع چربی بهتر و بیشتر به دیگر بافت های اطراف خود جوش می خورد. ضمن این که با استفاده از تکنیک های جدید تزریق بین 50 الی 70 درصد از سلول های گرفته شده از بدن، پس از تزریق، زنده می مانند.

ماندگاری طولانی:

مزیت دیگر این روش نسبت به سایر روش های پر کننده صورت، ماندگاری آن است.

نتایج طبیعی:

در این روش، به دلیل این که از سلول های طبیعی بدن استفاده می شود، نتایج بسیار طبیعی تر از تزریق سایر پرکننده ها است.

عفونت:

در تزریق چربی نسبت به تزریق سایر پرکننده ها احتمال عفونت کمتر است.

دوره ریکاوری:

دوره بازیابی بعد از تزریق چربی، کوتاه تر از تزریق ژل است.

 

Fat injection in Karaj

 

 

 

 

عوارض تزریق چربی در کرج:

شایع ترین عارضه ای که ممکن است هم در محل اهدا کننده چربی و هم در محل گیرنده چربی ایجاد شود، ورم و کبودی است. در این روش، احتمال ایجاد عفونت نیز وجود دارد. اما این احتمال بسیار کم است و می توان از آن به سادگی با مصرف آنتی بیوتیک جلوگیری کرد. گاهی نیز با تزریق غیر اصولی ممکن است عدم تقارن در بخش های مختلف صورت ایجاد شود.

شاید مهمترین بخش عوارض ناشی از این عمل را بتوان به جذب چربی های تزریق شده نسبت داد. از آن جا که مواد اولیه تزریق شده چربی خود بدن است، امکان دارد بدن سلول های چربی را جذب کند و شما بعد از چند هفته متوجه تغییراتی شوید.

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی در کرج:

کسانی که قصد حجیم کردن لب ها، گونه ها، باسن و از بین بردن چروک صورت را دارند؛ بهترین گزینه برای انجام این عمل هستند. اما استفاده از این روش دارای محدودیت هایی نیز می باشد. به عنوان مثال، بیمار باید از سلامت عمومی برخوردار بوده و میزان چربی مورد نیاز در بدن را داشته باشد.

برخی از افراد از نظر ژنتیکی، با بالا رفتن سن، دچار تجزیه چربی می شوند و بخش هایی از بدنشان نا متقارن می شود. برای این افراد انجام عمل تزریق چربی راهکار مناسبی برای بازگرداندن تقارن به بدن است. البته این نکته را فراموش نکنید که شما باید انتظارات واقع بینانه از این روش زیبایی داشته باشید.

 

 

Fat injection in Karaj

 

 

 

هزینه تزریق چربی در کرج:

عوامل مختلفی از جمله نوع بی حسی، تعداد تزریق، میزان چربی مورد نیاز و مراقبت های قبل و بعد از عمل در هزینه این روش زیبایی دخیل هستند.

بنابراین برآورد هزینه های تزریق چربی برای هر بیمار بسته به عوامل ذکر شده در بالا می تواند متفاوت بوده و بستگی خاصی به تعداد نواحی تحت درمان و مقدار چربی استخراج و تزریق شده دارد.

کاربردهای تزریق چربی در زیبایی:

کاربرد اصلی روش تزریق چربی پر کردن بخش هایی از بدن است که به دلیل کاهش ناگهانی وزن با بالا رفتن سن دچار افتادگی و خطوط (چین و چروک) شده اند.

 بنابراین می توان مهم ترین کاربردهای این روش زیبایی را به شرح زیر لیست کرد:

  • رفع خط خنده و اخم
  • حجیم کردن لب ها
  • حجیم کردن گونه ها
  • رفع مشکلات چانه و فرم دهی آن
  • از بین بردن چین و چروک صورت
  • جوان سازی دست و کاهش ظاهری عروق زیر پوست
  • حجیم کردن سینه ها و رفع عدم تقارن در آنها
  • حجیم کردن باسن
  • حجیم کردن ساق پا
  • رفع چین خوردگی های بدن
  • جوان سازی واژن
  • اصلاح وضعیت ظاهری بدن و متقارن کردن بخش های مختلف آن
  • اصلاح جای زخم، فرو رفتگی ها و پر کردن بخش های مختلف بدن

 

 

 

Fat injection in Karaj

 

 

 

ماندگاری تزریق چربی در کرج:

تزریق چربی در نواحی ای که کمتر تحریک می شوند و خون رسانی بیشتری دارند، ماندگاری طولانی تری را تجربه می کنند. بیشترین ماندگاری تزریق چربی در نواحی ؛ پیشانی، زیر چشم، گونه و پشت دست مشاهده می شود. و کمترین ماندگاری نیز مرتبط با خط اخم و لب است.

البته نتایج حاصل از تزریق چربی و ماندگاری آن به مهارت جراح، نحوه برداشتن چربی و تصفیه آن، روش و محل تزریق بستگی دارد.

استفاده از یک فرایند به نام پیوند سلول های کوچک چربی (میکرو چربی) هر چند روش تهاجمی تری نسبت به حالت عادی تزریق چربی است، اما به شما اطمینان می دهد که درصد زیادی از چربی های تزریق شده توسط بدن پذیرفته می شوند.

بعد از تزریق، سلول های چربی مسیر جدیدی برای تغذیه خود در بدن ایجاد کرده و به ترتیب با خون رسانی به خود، در بدن ماندگار می شوند. وقتی این شرایط مهیا شود می توان گفت که نتایج عمل تقریبا ماندگار و طولانی است. اما همیشه احتمال دارد درصدی از چربی تزریق شده توسط بدن پس زده شود. به همین دلیل گاهی نیاز به تزریق ترمیمی می باشد.

نتایج حاصل از تزریق چربی، از چند ماه تا دو سال متغییر است. اما گاهی نیز با ایجاد شرایطی که در بالا ذکر کردیم، نتایج حاصل از تزریق دائمی می شود.

 

 

 

Fat injection in Karaj

 

 

 

 

 

سایر عوامل دخیل در ماندگاری چربی تزریق شده عبارت اند از:

محل چربی گیری:

 قسمت داخلی ران بهترین مکان برای گرفتن چربی است. اما باسن و شکم نیز محل مناسبی برای خارج کردن چربی هستند. طبق یک اصول کلی گرفتن چربی از محل هایی که به رژیم غذایی مقاوم هستند ارجحیت دارد. وجود خون در سلول های چربی موجب تخریب زودتر این سلول ها می شود. بنابراین جدا کردن خون و لیدوکایین از چربی گرفته شده اهمیت زیادی دارد.

  • میزان عروق و تحرک محل گیرنده چربی
  • میزان تماس بافت چربی با هوا، خون و لیدوکایین
  • روش گرفتن و تزریق چربی
  • میزان چربی تزریق شده

 

 

 

کلینیک تخصصی پوست،مو و لیزر آسمان آبی البرز